2017. január 9., hétfő

Razzleton.com: egy nagy kövér piros NEM!

Az elmúlt napokban két olvasóm is felhívta a figyelmet a Razzleton.com-ra. Mivel a felszín alatt valószínűleg többen is lehetnek, akik befektettek, vagy fontolgatják azt, ezért szükségesnek tartom felhívni a figyelmet arra, hogy az oldal csalás!

A Razzleton.com fő képernyője 2017. január 9-én (forrás: Razleton.com)
Eddig nem hallottam róla, de most átnéztem a Razzletont, és ez alapján sajnos azt gondolom róla, hogy csalás. Én ilyen oldalakba már nem fektetek, mivel soha nem lehet biztosan tudni, hogy mikor állnak le és ezekkel én általában veszítettem eddig.

Nagyon nehéz egy HYIP-ról bármi biztosat mondani és gyakran tényleg elég jól elfedik a csalás tényét, szinte mindenre gondolva, de itt kivételesen nagyon kilóg a lóláb.

Csak pár dolog, amit észrevettem (ez nekem elég volt ahhoz, hogy ne is ássam magam bele tovább):

- a honlapon a HYIP világtól is elrugaszkodott "tervek" szerepelnek, túl magas hozamúak. Pl. 200 dollárra 10 ezret fizetnek 90 nap múlva. Ezt tartósan kitermelni semmivel sem lehet, kizárólag rövid ideig piramisjátékkal. Ez már önmagában mutatja, hogy ez egy csalás. (Azon kívül, ha nekem lenne egy ilyen pénztermelő gépezetem, eszem ágába nem jutna, hogy ismeretlen befektetőkkel megosszam ezt a hasznot.)

- a cég 1995 óta létezik szerintük, de a cégbejegyzés 2015-ös

- sehol nem lehet ellenőrizni, hogy miből szerzik a bevételt, csak általános utalások vannak a befektetéseikről, de negyedévente 5000 százalékkal bővülni úgysem lehet semmiből, még a két kedvenc befektetési példám, a kocsma és a prostitúció sem hoz ennyit

- több HYIP monitor oldal itt több száz, sőt több ezer napja működőnek mutatja őket, ami már eleve a cégbejegyzés miatt sem lehet valós, így ezeket nyilván lefizették. Az Allhyipmonitors.com adatbázisába például csak 1 éve került bele: http://www.allhyipmonitors.com/details/razzleton.com?final=1

- nincs kint a honlapon a vezetőség és a személyzet. Se névvel, se képpel. Az egyetlen kép, amelyik kint van, azt is számtalan helyen megtalálja a Google, például itt, mert egy megvásárolható kép:
https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=17&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjduc3l1K3RAhUFliwKHcpFBb0QFghEMBA&url=http%3A%2F%2Fwww.123rf.com%2Fphoto_26101551_confident-handsome-pharmacist-with-a-friendly-smile-standing-with-folded-arms-in-the-pharmacy.html&usg=AFQjCNH_fZ5-rxEFaC8xteVu0_5811H7Gg&sig2=s4xoLVsFRW3om3mFgkxKAw

Szóval ez egy csalás. Biztos! Új befektetést ne eszközöljetek beléjük, a jelenlegit meg amint tudjátok, vegyétek ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése