2017. január 2., hétfő

Jól indult az év: 1000 dollár és 300 ezer forint felett a bitcoin!

Megtörtént az áttörés, amelyre az elmúlt napok fényében lehetett számítani: a bitcoin meghaladta az 1000 dolláros és a 300 ezer forintos árfolyamot.

A bitcoin árfolyama 2017-01-02-én 11:45-kor (forrás: napiarfolyam.hu)
Újév este még csak az 1000 dollárt kóstolgatta, aztán visszacsúszott 1000 alá, de most már egyértelműen elindult felfelé.

Ma kaptam egy fülest, miszerint a bitcoin, mint az első kriptodeviza értéke jelentősen is megnőhet a jövőben, akár még 10 ezer dollár fölé is mehet az árfolyama.

Hinni persze bármiben lehet, én ma még túlzónak tartom a 10 ezres várakozást (még ha nem mostanra, hanem a távolabbi jövőbe jósolták is), azonban ha a bitcoin szépen lassan, de biztosan folyamatosan megy felfelé, akkor egyre inkább elképzelhetőnek tartom majd. Ami most történik, az nem lassú, de biztos emelkedés, így a mostani szintről még bármikor visszazuhanhat a bitcoin szerintem.

Szóval aki teheti, 1, 2 vagy 3 bitcoinnyi pénzt tartson bitcoinban, később szép summára futhatja belőle. Ez lehet akár egy kitűnő nyugdíjbefektetés is, annak aki hisz a bitcoinban.

A szakértők a friss bitcoin árfolyamcélt egyébként most 1025-re várják. Amíg írtam ezt a cikket, majdnem meg is valósult, a Napiárfolyam.hu szerint az árfolyam most épp 1024,50 USD.

Én egy áttörést várok még, utána jöhet a szellem a palackból: ez a 2013. december 4-i 1132,01 dollár.

Hajrá bitcoin!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése