2024. március 8., péntek

Miért ajánlom a sikeres kereskedők követését?


Tulajdonképpen el lehetnék ezzel az ötletemmel egyedül is, kísérletezhetnék úgy, hogy senki sem látja.

De akkor nem tudnék másoknak segíteni és én sem kaphatnék segítséget másoktól.

Márpedig ez az üzlet a tapasztalatra épül.

Elég sokféle passzív pénzkereseti módszerrel találkoztam, mióta kutatom ezeket. Magyarországon a Netinvestportál foglalkozik ezzel a témával sok-sok éve, méghozzá eléggé átfogóan és dícséretre méltóan a kitartásért, de én a 2010-es évek derekán még velük együtt sem találtam olyan pénzkereseti lehetőséget, ami belátható időn belül hoz értékelhető mennyiségű pénzt rendszeresen.

Most már lehet, hogy van ilyen pénzkereseti lehetőség a Netinvestportálon, nem néztem át őket, csak látom, hogy rendületlenül működnek még.

A kriptopiac jelentősen fejlődött az elmúlt években. Én ott voltam az elején, meg aztán később, a felívelő korszakában is és csak azt bánom, hogy nem fektettem bele minden pénzem. Mondhat bárki bármit, de nekem még az egyik legnagyobb hazai bitcoin szakértő sem tudta megjósolni 2016-ban, hogy mikor fogja elérni a bitcoin a magasabb árfolyamot. Szóval senki nem láthatta előre, hogy az általam 2015. októberében 469 ezer forintért megvásárolt 8 bitcoin 2017-ben, bő 2 év múlva már aranyat ért volna, pontosabban több mint 30 millió forintot, 2021-ben pedig már 120 millió forintot.

Ezért elköltöttem majdnem mind 2015-2017-ben, HYIP-okra. :( 

De egy oldalon, a ma már nem működő német kripto közösségi hitelezési oldalon, a Bitbond.com-on megmaradt az oda betett 0,16 bitcoinomból annyi pénz, amennyit 2021-ben visszaadtak és én 2 évnyi nyereségmentes tartás után most mindezt beletoltam a Bybit.com oldalon a sikeres kriptokereskedők másolásába. Ez az a bizonyos 466.190 forint, ami a blogomon szerepel kezdőtőkeként, ebben már a havonkénti első 30 ezer forintos befizetés is benne van. A havi befizetést 2025. májusáig tervezem, utána tervezem elkezdeni a pénzkivételt, addig tehát csak beteszek pénzt.  

Tehát ez az utolsó szál abból a 8 bitcoinból, és ennyiből kötődik az előző tevékenységemhez ezen a blogon, amiből most megpróbálok pénzt csinálni.

De miért is ajánlom? Igazából azért, mert itt látok reményt és mert nem tudok jobbat. :) És amíg ezt sem tudtam, addig viszont csendben voltam, nem akartam teleszemetelni a netet. Indítottam bár egy külön blogot a sportfogadásról, mint pénzkereseti lehetőségről, de az sem sikerült, pedig abban nagyon sokat dolgoztam.

Olyan megoldást kerestem, ami:

  • nem korlátozott, tehát nem csak egy szűk földrajzi területen végezhető, hanem az interneten
  • passzív pénzkereseti módszer, nem kell vele napi 8 órát dolgozni
  • nem fogy el és nem telik be, ami után másoknak már nem jutna hely, vagy versenyezni kellene a bejutásért
  • viszonylag kis összegből is elkezdhető
  • nem kell hozzá külföldre menni
  • bárki számára elérhető

Az általam kínált pénzkereseti lehetőség ilyen és bárki csinálhatja jól, velem vagy nélkülem is.

Tény, hogy kell hozzá pénz. Egy-egy kereskedőhöz legalább kb. 20 ezer forinttal lehet csak beszállni és legfeljebb 10 kereskedőt lehet követni, amit javaslok is a kockázat megosztása érdekében, ezáltal legalább 200 ezer forint kell hozzá. Egyes kereskedők több pénzt követelnek meg, mint 20 000 forint, ennek a 2-4-szerese is lehet ez a pénz. (A pénz a számládon marad, nem kapja meg a kereskedő, de ennyivel lehet hozzá csatlakozni és automatikusan követni a kötéseit.)

De ezt a 200 ezret nem kell egyszerre előteremteni, egyszerre elég csak 20 ezer, majd legközelebb, mondjuk a következő hónapban megint 20 ezer, és így tovább, egészen 200 ezerig. A nyereségből is ki lehet építeni ezt, csak az lassabb. Illetve a 200 ezer után is lehet fokozni további befizetésekkel, amivel hamarabb elérhető a kívánt cél. Én ezt az utat választottam.

Szóval ezek alapján ajánlom ezt a pénzkereseti lehetőséget. A legjobb benne, hogy nem tudást igényel elsősorban, hanem inkább tapasztalatot, amire ez a blog remek hátteret biztosít.

Szóval úgy érzem, a legjobb helyen és a legjobb időben vagyunk most itt a blogon, kezdjünk el pénzt keresni végre!

Na, ezért ajánlom ezt a lehetőséget! :) Kérlek arra is, hogy ha tapasztalataid keletkeznek ezen a téren, akkor azt oszd meg velem, velünk! Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése