2016. június 5., vasárnap

Nem fizet a Questra.es, a Salipay.com és sokasodnak a nem fizető jelek a Wealt-manager.biz-nél is

Frissítés 2016-06-06: a kilencedik napon fizetett a Questra.es.

A Questra.es 8. napja nem fizette ki a 3-7 napos kifizetési határidővel kifizetni ígért pénzt (először ez 5-6 nap alatt megvolt), ezért szerintem már nem is fog fizetni szerintem. Megírom, ha igen. Most már örülök, hogy éppen nem maradt pénzem befizetni a minimum 90 eurót június elején és beérkező pénzekre vártam, hogy újabb csomagot vásárolhassak. A sors segített: amikor már megjött a pénz, akkor már gyanús volt, hogy nem fizetnek, így mindenképpen meg akartam várni a 7 napos határidőt. Bejött, amit megéreztem: nem fizettek.

Megkísérlem, hogy az így megmaradt összeg a Recyclix.com-ban többet termel-e, vagy az is csak egy nagy átverés lesz. A Netinvestportál szerint több vonalon is leellenőrizték, nem csalás. A Badbitcoin.org-tól ViK azt mondja, az is csalás. Szerinte ekkora haszon nincs a hulladékhasznosításban, mióta lementek az olajárak, mert olcsóbb az új műanyag, mint a jelentős költséggel újrahasznosított. Azonkívül egy volt lengyel kollégája is megerősítette a számára, hogy ez egy hamis vállalkozás. (A Recyclix.com lengyel vállalkozás.)

Most már biztos, hogy nem fizet a Salipay.com, tényleg nagyon sajnálom, egy nagyon jó és letisztult programnak tűnt és be is került a legjobbak közé az Allhyipmonitors.com-on. Remekül kitalált pénzküldő rendszert is kiépített a tulajdonosa és sok elektronikus pénztárca szolgáltatóval volt kapcsolata.

A Wealth-manager.biz nekem még fizet, de nekem kicsik az összegeim. Most már 3 monitor oldal is azt mondja, hogy nem fizet. Valószínűleg nagyobb összegeket. Szerintem közel jár ahhoz, hogy bedőljön.

Egyébként hihetetlen, hogy a Forexparadise.biz még mindig fizet. Mondjuk tény, hogy szerintem ők a legnagyobbak, vagy legalábbis az egyik legnagyobbak, így iszonyú tőkeerejük gyűlhetett össze. Ők mindenesetre azt mondják magukról, hogy működésük 2 és negyed éve alatt 20 milliárd forintnak megfelelő mennyiségű pénzt gyűjtöttek be és ebből kifizettek 16 milliárdnyit. De a HYIP életciklusok és az egyre durvább akcióik alapján is arra a következtetek, hogy közel a vég, legfeljebb nekik lassabban fog eljönni.

A Compound.fund-ban viszont továbbra is nagyon bízom, hiszen nagyon komoly bitcoin árfolyamemelkedés történt, amit az oldal gazdája, Jo valószínűleg előbb-utóbb realizálni fog. Ez maradt az egyetlen megbízható oldalam egyelőre (persze a piaci hatások itt is okoznak majd veszteségeket szerintem,. ha megáll a bitcoin árfolyamának emelkedése), a bányászcégekkel a felezésig most már kivárok. (Egyébként a Genesis-mining-ből származó jövedelmem emelkedésnek indult, én úgy gondolom, összefüggésben azzal, hogy egyre többen adják fel a bányászatot (lásd. Miningsweden.se), így a hálózatot terhelő kapacitás szabadul fel. Meglátjuk, mit hoz a felezés egy bő hónap múlva. De én örülnék, ha a Compound.fund mellett a Genesis-mining.com is megmaradna stabil, kiszámítható jövedelemtermelő oldalnak.

A 2016. február 11-én indult blogomat 4 hónap után most már minden nap legalább 10 látogató olvassa pusztán a Google kereső alapján (a csúcson napi 35-40-en is látták), mindenféle marketingtevékenység nélkül, tisztán organikusan fejlődve. Köszönöm! Igyekszem meghálálni a bizalmat! :) Változatlanul az a célom, hogy valamilyen hatékony internetes pénzkereseti módszer összeálljon, amelyhez várom az Olvasók segítségét is, ahogy köszönöm Omegának is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése