2016. június 3., péntek

Feladta a bányászatot a Miningsweden.se

Teljesen meglepett, hogy nem fizet a Miningsweden.se. A weboldalán változatlanul azt hirdeti, hogy a kifizetések aznap este vagy a következő napon teljesülnek, de most már napok óta nem jön a pénz (a weboldal szerint is feldolgozás alatt van).

Írtam nekik egy hibajegyet egy napja, de még arra sem válaszoltak.

Felmentem a Badbitcoin.org-ra, amely a Genesis-mining mellett ezt az oldalt is biztos oldalnak hirdeti, erre mit látok? A Miningsweden.se bezárta a farmját. És egy link vezet egy nem létező cikkre.

Felhasználóként én miért nem kaptam értesítést erről???

Felmentem a Miningsweden.se híroldalára. Akkor láttam meg, hogy elég sok hír napvilágot látott náluk, majdnem szinte naponta voltak hírek májusban, de a legutolsó arról szól, hogy a bitcoin bányászat milyen nehéz dolog, és a felezés végképp kiüti a bányászatot. Meg hogy mennyi mérges e-mailt kapott Tommy, az oldal gazdája, és hogy nincs energiája válaszolni ezekre.

Azért szerintem nem volt fair, hogy menet közben nem adott tájékoztatást erről és egy szót sem írt a felezés nehézségeiről, sőt arról írt egyszer egy e-mailt nemrég, hogy ethereum bányászatot tervez.

Szóval szerintem nem volt fair, hogy nem írt a nehézségekről, még akkor is, ha ezek valósak voltak vagy/és nem tehetett róluk.

Szóval most nagyon csalódott vagyok.

Tommy azt írja, hogy csak a bányászat áll le, a cég nem, tehát aki VIP share részvényt vásárolt, az még számíthat pénzre valamikor a jövőben, de azt még majd meglátják, hogy mivel fognak foglalkozni.

Több helyen is írtam, hogy a felezésig (várhatóan 2016. július 10.) már nem fektetek be semmit a bányászcégekbe, és azt is írtam, hogy attól még, hogy egy bányászcég megbízható, tönkremehet, ha nem jól csinálják benne az üzletet.

A Genesis-mining.com ellenben változatlanul teljesít, sőt fejlődik, tehát úgy gondolom, nem eleve elrendeltetett dolog, hogy a bányászat felér ma egy csőddel és hogy az lehetetlen. Kíváncsi vagyok, i lesz a felezéskor és bármilyen bitcoin bányászatba új összeget csak ezután fektetek majd, ha körbenéztem a felezés utáni piacon.

Nagyon bíztam a Miningsweden.se-ben. Rendkívül sajnálom, hogy egy megbízható oldal kiesett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése