2016. május 12., csütörtök

Új funkció a blogon: értesítés kérése új bejegyzésekről, átalakult jobb felső sarok is

Aki nem akar rendszeresen benézni a blogra, de szeretné figyelemmel kísérni az új blogbejegyzéseket, az mostantól a blog jobb felső sarkában feliratkozhat Netvibes, Yahoo és RSS olvasók bármelyikével az új blogbejegyzésekről szóló értesítésekre.

Külön kérhető értesítés a bejegyzésről és a bejegyzésekhez történt hozzászólásról is.

Egyben átalakítottam a jobb felső sarok információit is, pontosítottam, hogy miről szól ez a blog és a bruttó hozam helyett a nettó jövedelmet írtam be, mert mindenkit ez érdekel, a többi csak technikai pénz. :)

Egyben bővítettem a blog leírását néhány alapvetéssel, szintén a jobb oldalon, hogy az új látogatók egyetlen áttekintésre tisztában legyenek a blog céljaival és az itt publikált tartalmak irányzatával és ez alapján könnyebben eldöntsék, hogy folytatják-e az ismerkedést a számukra új bloggal.

Később tervezek majd egy állandó oldalt a pénzkereseti koncepció lényegi leírásának, hogy az új látogatók is bármikor becsatlakozhassanak ebbe a pénzkereseti módszerbe, ne kelljen átnyálazniuk az összes blogbejegyzést. Mondjuk ezt már most is megpróbálom segíteni az új látogatóknak szóló jobb oldali doboz tartalmával, de ez nem az igazi. Egy külön oldalt fogok ezért létrehozni erre a célra, amelyet folyamatosan frissíteni fogok az aktuális tartalommal. Ezen az oldalon egy helyen minden le lesz írva, mely a blog szerinti pénzkeresés megkezdéséhez kell.

Kértem hirdetéseket is a Google AdSense rendszerben, ez lesz az egyetlen pénzkeresetem ezzel a bloggal, de a Google még nem engedélyezte őket (bár egy időre megjelent, nem értem).

Most már a bő három hónapja indult blogomban minden nap legalább 2-3 olvasóm van, és sokszor látom, hogy ebben a témában nagyon jó a blogbejegyzéseim helyezése a Google keresőben is. Közben megérkezett az első  olvasói hozzászólás is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése