2016. május 24., kedd

Fizet a Beonpush - Payeer váltó összehasonlító oldal: www.bestchange.com

Nem csak a HYIP monitorok jeleznek most már egyöntetűen fizet státuszt a Beonpushnak, de nekem is kifizették a kikért pénzt.

Ők nem fizetnek Perfect Money-ra, csak Payeer-re vagy Payzára, közülük a Payeer az olcsóbb, ezért ott nyitottam számlát, kifejezetten csak a Beonpush miatt.

A Perfect Money-val már megbarátkoztam, bár nem szeretem őket a magas (1,99%-os) átutalási jutalék miatt, ennél még a magyar bankok is olcsóbbak. Próbálom úgy nézni, hogy a tényleges haszon az, amit ezek után kapok.

A Payeert azonban nem ismertem. Ma próbáltam elvegyülni a rendszer megismerésében, de arra jutottam, hogy még a Perfect Money-nál is jobban lehúznak. Iszonyú százalékokért lehet átutalni a pénzeket a Payeerből, ráadásul még minimum összege is van a díjnak.

Ezek az internetes pénzváltók iszonyú pofátlan haszonnal dolgoznak, egy 2 százalékos jutalék egy teljesen automatizált internetes rendszerben szerintem megengedhetetlen és indokolatlan extra profitot eredményez. De sajnos, ahol nincs bitcoinos befizetési lehetőség (ami ingyenes), ott csak ezekkel a hiénákkal lehet üzletet csinálni.

Úgyhogy próba szerencse alapon beütöttem a Google-ba, hogy Payeer to bitcoin change, és meglepő találatok jöttek ki. Közülük a legelső a www.bestchange.com volt, amely egyrészt több külső váltó árfolyamát hasonlítja össze, másrészt dupla váltással még jobbat is ajánl, mintha egyszer váltanál.

Érdemes megnézni, beleértve a Google többi, hasonló találatait is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése