2016. május 12., csütörtök

Salipay probléma!

A Salipay.com-nál az egyik HYIP monitor oldal, a német Hyip.center problémát jelez a 10 dolláros befektetésre. Nekem fizet a Salipay, pedig 46 dollárom van bent. 

Ő az egyedüli HYIP monitor oldal, amelyik problémát jelez és a felhasználók közül nála is mindegyiknek fizet a Salipay, szóval nem nagyon értem ezt. Lehet, hogy csak valami hiba.

Egy fecske nem csinál nyarat, tehát innen még szokott lenni visszaút, de egyelőre nem ajánlom a befektetést a Salipay-ba.

Korábban használtam már a Solidtradebank.com-ot is, nagyon kedvező tapasztalatokkal. De mivel volt egy sárga problem jelzése az egyik monitornál, ezért a májusban kiterjesztett portfólióba nem vettem bele, csak figyeltem.

Most a korábbi 1 problem mellé becsúszott 1 not paying (nem fizető) is. Mondjuk a Solidtradebank már járt itt is és vissza tudott kapaszkodni. Ez igen ritka eset, de a Solidtradebank igen stabil program volt eddig, 2013. október 6 óta működik, hát most majd meglátjuk a folytatást.

A Safetydepositary.net még mindig fizet mind a 10 monitor oldalnak, ezért fizető státuszban van. Haha. Már rég becsődölt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése