2016. szeptember 7., szerda

ZarFund: gyors helyzetjelentés

Látom a kommentekről, hogy többek is várnak az ajánlottakra.

Velem a következő a helyzet:

  • A Vytautas ágon két ajánlott érkezett, abból mindkettő fizetett.
  • Az Earnwith.me ágon két ajánlott érkezett, abból az egyik fizetett.


Nem tudom, pontosan hogyan működik az ajánlás, mert volt, hogy három ajánlott is volt alattam, noha első szinten vagyok, ahol csak kettő lehet. Igaz, mindegyik nullás volt, mert még nem fizetett. Viszont keményen ment a visszaszámláló és szerintem vagy kihullottak, vagy amikor fizettek, akkor már mást ajánlott fel a rendszer, miután én megteltem.

A Vytautas ágon elágazáshoz érkeztem, és ez a rákfenéje az egésznek: beruházzak-e 0,05 BTC-t, de akkor még mindig 0,02 BTC veszteségben leszek, ha nem jönnek ajánlottak, vagy szálljak ki a játékból megduplázva a 0,03 BTC-met.

Szerintem Ti pontosan tudjátok, hogy hogy fogok dönteni. :)

Az Earnwith.me ágon kivárom, míg a második ajánlottam is fizet és utána megyek tovább.

Egyébként ez a dilemma mindig meglesz (bár a harmadik szinttől már nem lehetsz veszteséges), hogy az addig megszerzett pénzed egy részét elveszítheted, ha beruházol a következő szintre, de ott már nem jönnek majd alád. 

A másik érdekessége a rendszernek, hogy a tagok látják egymás e-mail címét és telefonszámát, így tudják cseszegetni egymást. Én is kaptam üzenetet, hogy segítsek neki ajánlottakat találni. De arra is jó a rendszer, hogy ha jött ajánlotted és látod, hogy már kevés idő van hátra a 24 órájából, akkor írj neki egy levelet, hogy ha elakadt a befizetéssel, szívesen segítesz. Vagy csak hogy egyáltalán üdvözlöd. Szóval ez jó dolog szerintem.


Mindjárt eléri a 6000 főt a játékban résztvevők száma.

Várom  a híreket azoktól, akik beszálltak, hogy alakul a sorsuk és hogy látják a folytatást.

2 megjegyzés: