Mivel még mindig nem enged be a XAPO, ugyanaz a hibaüzenet van, mint hajnalban, ezért kutakodtam a neten, hogy mi is ez. A XAPO alábbi oldalán találtam róla információkat.
Ez röviden arról szól, hogy nem nyújthatják névtelenül a szolgáltatásukat. Már eleve mobilszám és e-mail cím hitelesítést végeznek a számlanyitáskor, de az ügyfél forgalmától függően később bekérik a további adatokat is.
Namármost, az tuti, hogy én már elértem a legfelső kategóriát rég, hiszen csak tavaly, amikor elkezdtem ezt az egészet, a forgalmam már el kellett, hogy érje a 3000 dollárt (jóváírás és terhelés együtt).
Az, hogy egyrészt csak most szólnak, másrészt pedig hogy a középső azonosítási lépcső kimaradt nálam, kitűnően mutatja, hogy mégiscsak az új adatcsere egyezmény lehet a háttérben.
A XAPO azonosítási szintjei (forrás) |
Számítsatok ellenőrzésre valamennyi e-pénztárca szolgáltatónál, ha ezeket a limiteket eléritek, de a XAPO-nál biztosan!
- 0-300 dollár tranzakciós forgalom között nevet, e-mail címet, mobilszámot, országot és születési dátumot kérnek be.
- 301-3000 dollár között a teljes címed, a személyi azonosításra szolgáló igazolványod számát és típusát, illetve a pénz forrását kérik be.
- 3001 dollártól fényképes személyazonosító iratot kérnek be, továbbá lakhelyigazolási dokumentumot, amely lehet bármilyen számla, bankszámlakivonat vagy hitelkártya kivonat.
Nekem ezt az ellenőrzést még mindig nem hajtották végre.
A FAQ azt írja, hogy ilyen zároláskor semmi teendő nincs, ők majd valamikor elvégzik az ellenőrzést és utána küldenek egy e-mailt.
Bárcsak jönne már...
Szia!
VálaszTörlésEmlékszel még, hogy neked kb mennyi idő volt ez a folyamat? nekem a múlt kedden kérték be az adatokat (1 hete), de semmi válasz, írtam egy mailt nekik 2 napja de arra se válaszoltak, a FB chat pedig egy bugyuta automata ami nem képes értelmes kommunikációra. Lehet vmit tenni ilyenkor?
Köszi
Üdv
Levi
Szia Levi!
VálaszTörlésMegnéztem, szeptember 5-én délben még tudtam belőle pénzt küldeni, tehát utána zárták le, és szeptember 7-én hajnalban engedélyezték a fiók használatát.
De ez még tavaly volt, én az elején lehettem még, akkor még bírták. Ugye a gép zárja le a számlát, de az emberek kapcsolják vissza, ezért meg kell várni, míg élőmunkával sorra kerül.
Bár a folyamat tényleg automatikus, azért azt javaslom, hogy ha két napja nem válaszoltak, akkor írj nekik még egy levelet újra, hogy mikor számíthatsz a feloldásra.
A feloldásról e-mail értesítést is fogsz kapni "Xapo Account Update" címmel a support@xapo.com címről.
Sok sikert!
Üdv: Péter
Szia Péter!
VálaszTörlésKöszi a segítséget, hát a support email cím nem működik, visszadobja a mailt, másik témában vettem fel ticketet és egyből előkerült egy ember aki képes volt órákon belül válaszolni, hogy továbbítja a dolgot, ma írtam neki még1x hogy semmi haladás már 2 hete nem tudok utalni, és végre sikerült approve-olni a doksikat, hát nem egyszerű egy oldal kommunikáció szempontjából.
Üdv
Levi
Szia Levi!
TörlésKöszi, hogy leírtad! Ezek szerint sokat romlottak tavaly óta. Örülök, hogy Neked sikerült más utat találni, de valljuk be, nem ez lenne a megoldás. Az automatikus folyamataik jól működnek, de amint valami porszem kerül a gépezetbe és embertől kell segítséget kérned, ezek szerint megbuknak.
Remélem, mihamarabb rendeződik a problémád! Sok sikert!
Üdv.: Péter