2016. szeptember 10., szombat

Már nem fizet a Gcprofits.com

A múlt hétig még, egyre csökkenő mértékben ugyan, de fizetett a Gcprofits, de ezen a héten már semennyit nem fizetett, ezért én lezártnak tekintem a programot.

Ez egy nagyon jó program volt, ilyenből kéne sok! Ezek azok a "régi" adminok, akiknek még volt becsületük és addig fizettek, amíg csak bírtak! Ez meg is látszik a Gcprofits.com teljesítményén: 2015. május 25-én indult, én 2015. október 1-jén csatlakoztam hozzá 129 dollárral és a munkanapokon napi 1 százalékot fizető program a 129 betett dollárra 292,40-et fizetett ki 11 hónapon át és még elvileg van 23,63 dollár függő kifizetésem náluk.

A bitcoinnak - amiből átváltva befektettem - viszont közben felemelkedett az árfolyama, ami rontott a helyzeten, de ha bitcoinban nézem a megtérülést, akkor is visszakaptam a pénzem: 101,56 százalékon állok most ahhoz képest, mint mikor betettem a pénzt (és most majdnem háromszor többet ér a bitcoin, mint akkor).

Érdekesség, hogy 23-ból az összes monitor fizető státuszban tartja az Allhyipmonitors.com-on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése