2017. március 3., péntek

Közeledik az 1300 dollárhoz és a 400 ezer forinthoz a bitcoin

Elképesztő ez a száguldás, amit a bitcoin árfolyama művel. A saját történelmi rekordjait döntögeti. Korábban azt gondoltam, ez pumpálás, de most már hetek óta tartja magát ez az árfolyamszint és egy időre a növekedés is megállt, amelyek már nem pumpálásra utalnak.

Most azonban nekilendült újra.

A bitcoin árfolyam alakulása a Bitstampon az elmúlt egy hónapban (forrás: Bitstamp.net)

Nagyon erősen közelít most az 1300 dollárhoz és a 400 ezer forinthoz.

Elképesztő. 

Ha 2015. október elsején, amikor elkezdtem a HYIP befektetéseimet, csak a 69 ezer forintos bitcoinban hagytam volna a pénzem, ma másfél év után majdnem 5 és félszer annyi pénzem lenne (bő 3 millió forintom) és ebből röhögve visszafizettem volna azt a személyi kölcsönt, amiből belefogtam ebbe az egészbe, végső elkeseredésemben.

Közben helyette rengeteg munkát beleöltem a HYIP-okba, október óta meg a sportfogadásba, igen, egészen elképesztő mennyiségű munkát és még mindig csak ígéreteim, reményeim vannak.

Meg az adósságom.

Helyette csak egyszerűen hagyni kellett volna, hogy elérje ezt az árfolyam és eladni annyit belőle, hogy kifizessem a hitelemet. És még mindig csak röhögnék a világon, így meg tolom a problémáimat magam előtt.

Basszuskulcs.

Ezt a hibát nem akarom még egyszer elkövetni, ezért ha majd lesz szabad pénzem, bitcoinba mindenképpen be szeretném tolni. Minél hamarabb. Nem kell ide Compound.fund, maga a bitcoin a kriptodeviza kereskedő!


Az új bitcoin árfolyamcsúcs egyébként 1298 dollár, amit ma 11:00 és 11:30 között ért el a bitcoin a Bitstampon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése