2017. március 22., szerda

Nem lesz több havi helyzetértékelés - belátom, hogy vesztettem

A Recyclix tűz miatt elvesztettem az oda betolt befektetésem 57,5 százalékát, azaz 42,5 százalék maradt meg a pénzemből.

Pedig ez volt az utolsó reményem, hogy HYIP-okból komolyabb pénzhez jutok. Decemberben sikerült befejezni tényleg megfeszített erővel mindkét fiókomban az 1000-1000 eurós optimális határt, amire az alternatív Recyclix kiszállási stratégiámat alapoztam. Két hónapig kaptam is a megígért 5 heti 14 százalékos hozamot, de utána mindez befuccsolt a tűzre hivatkozva.

Augusztusig kellett volna kitartania, hogy egyáltalán azt visszahozza, amit betettem, de még a Recyclixből sem sikerült, amit pedig megbízható programnak tartottam. Ahogy sok másik HYIP programból sem sikerült...

A mostani helyzetben márciustól számítva 6 helyett még 14 hónapot kellene várnom, hogy visszajöjjön a Recyclix befektetésem értéke. És akkor még nem termelt hasznot...

Ez esélytelen, nem lesz ebből már semmi. Ezért nincs értelme egyre nevetségesebb számokat közölni a havi helyzetértékelőkben, amikor eleinte sokkal több pénzem volt, mint amennyi most van.

Belátom, hogy vesztettem a HYIP-okkal.

Ezért úgy döntöttem, nem lesz több havi helyzetértékelés, mert képtelenség fejlődni a HYIP-ok között. Még a megbízhatóknak gondoltak között is. A Recyclix-szal kiderült, hogy megbízható HYIP nem is létezik!

Hiszen milyen megbízható HYIP-ba fektethetnék még? A biztonságosnak mondott programok sorsa pontosan ugyanaz lett, mint a nem biztonságosaké:

  • a Recyclixben elvesztettem a nagy nehezen összehozott tőkém 57,5 százalékát, haszon 14 hónap múlva várható belőle a jelenlegi helyzet alapján (bár tudom, valami alapot próbálnak összehozni a veszteségek pótlására, de erről még semmilyen bővebb információ nincs)
  • a Passive.fund váratlanul megszűnt és már nem is válaszolnak semmilyen e-mailemre egyetlen e-mail címemről sem, részemről csalásnak minősítem Vytautas vállalkozását, 25 dollárom ragadt benn az 50-ből, hasznot ez sem termelt
  • a Bitbondban elvitték a csalók a tőkém jelentős részét, a megmaradt tőkével az évi 20-30 százalékos hozammal nem lehet kitermelni még a betett pénzt sem, az ígéretes, közösségi hitelezésre alapuló Bitbond tehát veszteséges lett. Még gondolkodom, mit tegyek vele, hiszen kiszállni nem lehet.
  • BeonTel.com: tavaly nyáron több órás cikkolvasás, fórumok és támogató oldalak hatására döntöttem úgy, hogy Ferki Demirovski vállalkozása mégiscsak valós, ezért úgy döntöttem, hogy a 120 dolláromat náluk hagyom és januárban még egy telefont is vásároltam tőlük plusz 305 dollárért. Ez súlyos hiba volt. Akkor 2 hónapos késésben voltak, de most már háromban vannak és telefon még mindig nincs itt, arról nem is szólva, hogy ez a telefon ennyi pénzért (a 305 dollár most kb. 100 ezer forint) már tavaly nyáron sem volt a legkorszerűbb darab, mert régebbi az Android operációs rendszere, a kamera felbontása lehetne nagyobb, nem tud 4G-t, stb., így mire megkapom, talán idén tavasszal, addigra meg már végképp leharcolt darab lesz ennyi pénzért. Ugyanakkor még egy év után sincs modernebb darab, változatlanul az F1 mobilt árulják. Eközben sem a Beontelben, sem a Beonpushban 9 hónapja semmilyen jövedelem nem keletkezett. Nem is fog, vagy csak nagyon sokára és akkor is nagyon minimális, erre Ferki Demirovski is utalt már. Az ügyfélszolgálat nem válaszol a levelekre, a megrendelt telefonokat több hónapos késésekkel küldik ki. Világos, hogy az összesen ide befektetett 425 dolláromat nem hogy haszonnal nem fogom viszontlátni, de még a tőkét sem valószínű, vagy csak nagyon sokára. Pénztermelésre alkalmatlanná vált a szememben a BeonPush és a BeonTel. Az előző tervekkel ellentétben nem veszek tőlük még egy telefont, semmi értelme, csak szórnám a pénzem befektetés helyett.
  • a korábban stabilan működő Merchantshares.com ugyan nem lett csalás, de pár hónapja lecsökkent a profitabilitása, mára pedig kattintgatós hirdetésnézegető oldallá vált a Netinvestportál szerint; ha jól emlékszem, napi 25 reklámot kell megnézni a pénzért, de ha tévednék, javítsatok légyszi! Értelmetlen tehát ide is befektetni, töröltem is a listámból (pénzem már nem volt benne).
  • a Questra/Atlanticgam nálam sosem volt megbízható program, ezt már kielemeztem korábban is, de láthatóan nagy a felhajtás körülötte. Épp most lepleztem le őket, hogy hazudtak a hozamban. Szó sem lehet ide semmilyen befektetésről.
  • a Skyway-ről alapos kutatómunka és egy szakértővel történt beszélgetés, továbbá a saját tapasztalatom alapján jutottam arra, hogy még ha nem is biztos, hogy csalás, nem megbízható, így bármi olyan is történhet vele, ami megtörtént a Recyclix-szel, BeonPush-sal, Bitbonddal, tehát túl kockázatos nekem
  • számomra az anomáliák ellenére ígéretesnek tűnt a Borrowta, az első magyar HYIP. Sajnos mára kiderült, hogy az üzletépítés során felemésztődött a befektetők pénze, az üzlet viszont tönkrement, így hasznot ez sem termelt
  • a bitcoinos bányászcégek a tavalyi felezés óta nevetséges hasznot hoznak, a bő 3 év múlva következő felezésig, ami már az utolsó szög lesz a koporsójukba, még a befektetett pénzem sem tudják kitermelni a számításaim szerint. Erre sincs út tehát.

QUO VADIS? Akkor tehát merre menjek most, hová fektessek a HYIP-ok világában, amely viszonylag biztonságos, és tényleg termeli is a pénzt, nem fog bármire hivatkozva megszűnni vagy lecsökkenni a pénztermelése? Engem a napi átlag 0,5-1 százalékos befektetések érdekelnek, ezek lennének azok a programok, melyekkel tudnék haladni és megvalósítani az anyagi célomat.

De már nincs ilyen a piacon a számomra, a Recyclix volt az utolsó. A jelenlegi ismereteim alapján a Diversity-fund.biz maradt egyedül meg nekem a HYIP-ok világából, amire még lehet alapozni, de mi a garancia arra, hogy nem jut ez is ugyanoda, mint a hasonló, ígéretesnek indult Passive.fund? Főleg az riaszt, hogy ez a jónak tűnő befektetési lehetőség mindössze 279 tagot vonzott 5 hónap alatt. Miért nem hisznek a befektetők egy HYIP-okra építő HYIP-ban, amelyik valószínűleg nagyobb szakértelemmel kezeli a HYIP befektetéseket, mint a befektetők maguk, akik viszont a Diversity-fund.biz által kezelt HYIP programokba külön-külön sokkal többen fektettek be?

Bár fogok továbbra is befektetési lehetőségekről hírt adni, és én magam is fogok befektetni, mert a befektetést, a passzív jövedelem előállítását és az öngondoskodást továbbra is fontosnak tartom, de a pénzem már elfogyott ezekre a befektetésekre egyelőre. A Recyclixbe tényleg megfeszített erővel belepakoltam minden utolsó pénzemet, még a padlást is lesöpörtem. Az volt a tervem, hogy ennek hozamaiból megyek tovább, de két hónap után ez is befuccsolt.

Szóval lesznek a blogon befektetések, de én magam, mint befektető mára valójában elbuktam. Másfél éve, 2015. október elsején 560 ezer forintból vásároltam 8,7 bitcoint, amit rengeteg munkával, elemzéssel, utánaolvasással, öntanulással és nem utolsó sorban blogolással a HYIP-okba toltam, miközben az utolsó reménysugárnak tartott Recyclix-em is cserbenhagyott másfél év múlva. E helyett, ha csak egyszerűen bitcoinban tartottam volna a pénzem, ma 2,79 millió forintot érne és röhögve kifizetném belőle a legfájóbb adósságaimat, amelyekre így most nincs semmilyen működőképes tervem.

Igazából egy utam maradt, amely sok tekintetben rengeteg hasonlóságot mutat a HYIP-okkal, ez pedig a sportfogadás. Ma ezzel (még) lehetségesnek tartom a pénzkeresést, így a jövedelemcélom, vagyis a havi nettó 200 ezer forint jövedelem kitermelését, de épp február végén buktam 120 ezer forintot, amikor az 5 hónapig csak tesztelt és már kitűnőnek tartott stratégiámat valós pénztermeléssé akartam konvertálni. Két hét után egy teljesen váratlan veszteségsorozat jött, amivel elbuktam a bankrollomat. Szóval most egy kicsit bizonytalan vagyok a folytatást illetően, de az biztos, hogy csinálom tovább (még), amíg nem látom majd be egy hasonló cikkben, hogy arra sincs út, legalábbis nekem nincs.

Jelenleg 7 különböző sportfogadási stratégiát tesztelek március közepe óta 15-15 ezer forintos bankrollal, melyekhez a tippek 4 embertől és 1 esetben géptől származnak, erre az 5 tippforrásra van 7 stratégia ráépítve (kettő tippforrásnál nem tudtam dönteni, ezért kétféle stratégiát is elindítottam a tippjeikre). Így osztom meg a kockázatokat. (Illetve ma született egy ígéretesnek tűnő 8. stratégia is, melybe amint lesz pénzem, szintén be fogok szállni.)

A sportfogadásban az elmúlt 5 hónapban rengeteg tanultam a nulláról, összeadva hónapokat töltöttem el vele. Sokat modelleztem, számoltam, rengeteg adatot gyűjtöttem, és persze rengeteget tanultam. Többet, mint a HYIP-okból, pedig az sem volt piskóta. Megtanultam azt is, hogy sportfogadás nincs veszteség nélkül, ezért a fő célommá az vált, hogy a veszteségekkel is számoljak, de összességében többet keressek, mint amennyit elveszítek, így összességében előre haladjak. (Ezt a HYIP-oknál is így gondoltam, erre szolgált volna a tartalékképzés.)

A 7 féle stratégiából a győzteseket, amelyek hónapokig képesek nyereséget termelni a közben bekövetkező esetleges veszteségek ellenére, publikálni fogom itt a blogon, amint erre érettek lesznek (minimum 3, de inkább 6 hónap után). Illetve közülük az egyiket már publikáltam is, mert annak 16 hónapos múltja van, és havi átlag 30 százalékos nyereséget termel, azon tehát már nincs mit tesztelni tovább.

Ez a 7 stratégia képezi tehát az új "HYIP"-jeimet és ugyanaz a célom velük, mint a HYIP-okkal volt: elérjem a jövedelemcélomat.

Ha sikerül, meg fogom osztani Veletek.

Köszönöm, hogy márciusban már napi átlag 125-en követitek a blogon a próbálkozásomat az internetes pénzkeresésre. A számos nehézség ellenére nem adtam még fel, és ha találok valamit, ígérem, hogy Ti is profitálhattok majd belőle.

14 megjegyzés:

  1. Szia !

    Írtam e-mailt a passive.fund-al kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Passive Fundnál ha irsz FBn Vytautasnak, akkor segít. Nekem mindig pár órán (van hogy percen) belül válaszolt és amikor kértem hogy utalja ki a befektetésem, elkérte az azonosítóm, bitcoin címem és már utalta is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is.
      Sőt, a PF sem állt meg.
      Ha kell help, írj rám nyugodtan.

      Törlés
  3. Sziasztok!

    Nagyon köszönöm, hogy rögtön hárman is próbáltatok segíteni a Passive.fund kapcsán, mivel Sándor írt e-mailt is ezzel kapcsolatban, tőle kértem is segítséget most.
    Azonban ennek nem így kéne működnie, hogy "protekcióval" olajozzuk a dolgot, hanem eleve kapnom kellett volna pénzt rendszeresen és válaszolniuk kellett volna az e-mailjeimre. Arról nem is szólva, hogy egy nyomorult új honlapot nem tudtak összehozni az elmúlt hónapokban, titkos Facebook csoportokban kell rendelkezni a számlám felett.

    És akkor ez még csak a Passive.fund, egy a felsoroltak közül, amelyek mind-mind tönkrementek vagy jelentősen lecsökkentették a pénzkereset lehetőségét, szóval egy fecske még zárt Facebook csoportban sem csinál nyarat.

    Csalódott vagyok, ez az igazság.

    Köszönöm még egyszer a segítségeteket!

    Szép délutánt mindenkinek!

    Péter

    VálaszTörlés
  4. Szia. Anélkül, hogy különösebben reklámoznám a Diversity-Fundot, talán érdemes elgondolkodni, hogyha 276 tagja van és mégis működik, akkor ott biztos nem piramisjátékról beszélhetünk. Egy piramisjáték ugyanis nem fog elmenni 276 taggal fél évig :) (ráadásul biztos hogy nem is mindenki fizetett be közülük). Számomra nemhogy nem riasztó, egyenesen üdvös, ha egy programnak kevés tagja van és mégis viszonylag régóta megy. Az emberek pontosan fordítva gondolkodnak, azt hiszik hogy ahol sokan vannak, az biztos jól működik (lásd HYP-ek). Te is így gondolkodsz, de hidd el, hogy én már régebben rájöttem, pont fordítva van és pont olyan programokat keresek, ahol kevesen vannak. A másik meg, hogy azért a portfóliójuk alig tartalmaz HYIP-programot, nyilván nem véletlenül.... no csak ennyit röviden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Balázs!

      Köszönöm, hogy írtál! A felhasználói számok kapcsán elgondolkodtam az érveléseden és meggyőztél. (De akkor is lehetne legalább 10x ennyi...) :)

      Ráadásul más is kiállt a Diversity-fund.biz mellett (ő e-mailt írt), szóval egyre szimpatikusabb ez a program nekem, bár kezdettől fogva az volt.

      Köszönöm, kellemes hétvégét kívánok Neked!

      Üdv.: Péter

      Törlés
  5. marad a klikkelés.sűrű fillér biztos forint.nekem már ott a pénzem a számlán. Ha buktam csak a munkámat buktam el.Soha sehova nem fizettem be semmit.Most fogok indulni egy két német oldal felé. Hozzá kell tennem,hogy a szemléleti megközelítésem a témához nemcsak a klikkelés szempontjából más,hanem egy rendszer szemléletű felfogás. Példa : Összeklikkelek 200.- Eurót. 100-at bent hagyok, 100-ért veszek egy kis őrléstartományú darálót. Ezzel darálékot gyártok és eladom. Már van egy kis gépem és üzletem.Tehát elindulok a biztosan fizető oldalakon,a befolyt pénzből nemcsak azon gondolkozom,hogy melyik fund-ba tegyem a pénzt,hanem más dimenzióban is (daráló ). Főleg német oldalakon dolgozom,mert azok sokkal korrektebbek. A daráló mellett azért nézegetem a befektetéseket is.

    üdv Péter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Peter!
      Minit regi motoros a klikkeles temaban, mostanaban milyen hasonlo, megbizhato lehetoseget tudnal ajanlani?
      Mi az ami most jol mukodik?

      THX,
      NetMax

      Törlés
    2. Szia NetMax!

      Sajnos egyáltalán nem foglalkozom már semmilyen pénzkereseti lehetőséggel, csak sportfogadással, de abból sem sikerült még semmit sem kihoznom. A sportfogadási próbálkozásom állását a tippnyero.blogspot.com címen követheted.

      Sok sikert kívánok Neked!

      Üdvözlettel:

      Péter

      Törlés
  6. Szia Peti, elolvastam ezt az egész történetet, annno gmail-en beszéltem veled, hogy majd felvehetjük egymásal a kapcsolatot sportfogadás ügyben, nekem is van jópár stratégiám, ha úgy gondolod, folytathatnánk onnan ahol abbahagytuk a beszélgetést.

    Üdv: Máté

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Máté!

      Örülök, hogy jelentkeztél, privát levél ment.

      Üdvözlettel: Péter

      Törlés
  7. szia,nézd
    meg ezt....

    https://newage-bank.com/r/7ea906dc

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így első ránézésre gyenge kis hyip, max 2 hónapot adok neki...

      Törlés
  8. Kedves Attila!

    Ez az oldal rengeteg sebből vérzik. Pont ezek miatt jutottam ide, amiről ez a fenti cikk szól. Olyanokon már fenn sem akadok, hogy semmilyen hivatalos, leellenőrizhető cég, vagy netán pénzügyi intézmény nincs a Newage-bank.com mögött. De ami az igazán probléma, hogy nincs reális bevételi forrása, mert amit homályosan ködösítenek, az biztosan nem az, ezért aztán nem marad más választás, mint a befizetéseket osztják vissza, ameddig működik, illetve amíg úgy nem döntenek váratlanul, hogy bezárják.

    Azt javaslom, maradj tőle távol!

    Üdvözlettel: Péter

    VálaszTörlés