2017. március 22., szerda

Hatalmasat hazudik a Questra/AGAM, íme a leleplezés!

A Questra (AGAM) egyre durvábban terjed. Már nem csak a Portfólió.hu figyelt fel rá (köszönet a linkért Omegának!), hanem két barátom is egymástól függetlenül találkozott vele személyesen, mint befektetési ajánlattal. Nem (csak) az interneten terjed tehát, hanem magánszemélyek között is szóbeszédben, nagyon!

Nekem lejárt a tavaly márciusi 90 eurós befektetésem. 138 eurót fizettek ki nekem, és nem egyértelmű, hogy az "OUT" tartalmazza-e a maradék 5 eurós egyenlegemet, vagy csak azt, amit ténylegesen kifizettek és elhagyta a számlámat.

De az biztos, hogy nincs több pénzem a befektetés lejárata után, mint a maradék 5 eurós egyenlegem.

Tehát a heti kifizetések során a tőke 52-ed részét is mindig beleértették a hozamba 52 héten át!

Mivel szokott ilyen lenni a HYIP-oknál, ezért az elején rákérdeztem tőlük. De nem válaszoltak rá, én pedig a honlap információi alapján egyértelműen úgy értettem, hogy a heti hozamok a tőkére vannak vetítve, nincs benne elporlasztva a tőke kifizetése is, így a befektetés végén a tőkét is visszakapom vagy leköthetem azt újra.

Épp gondolkodtam is, hogy mivel már nem veszíthetek, újra lekötöm a tőkét egy évre.

De nincs mit lekötni! Csak új befizetéssel lenne lehetséges mindez!

Vagyis a Questra/AGAM heti hozamai is csalások, mert benne van a befektetett tőke 52-ed része is, ám erről sehol nem beszélnek!

Ha feltételezzük, hogy a 138 euróban nincs benne a maradék 5 euróm (amit nem tudok kivenni, mivel 10 euró a minimális határ, tehát ha a vége felé közeledsz, figyelj arra, hogy a lejárat után legalább 10 euró legyen az egyenlegeden, hogy kivehesd!), akkor 143 eurót fizettek ki a befektetett 90 eurómra egy év alatt. Ez tehát az optimistább verzió. (Persze pont most nem lehet belépni a személyes felületre, hogy leellenőrizzem, mert hibaüzenet nélkül visszadobja a bejelentkező űrlapot.)

Ez pedig évente 59 százalékos hozamnak felel meg, azaz heti átlag 1,135 százalékos hozamnak, nem pedig annyinak, amit a Questra/AGAM ígér: heti átlag 3 százaléknak!

Ezek után főleg eszetekbe ne jusson a Questrába fektetni: havi 4,5 százalékos nettó hozamért túl sokat kockáztattok és egy év alatt még a tőkéteket sem kapjátok vissza a valós nettó hozamban, ezért a heti kifizetés kétharmadát valójában félre kell tenni, ha egy év múlva újra be akarnátok fektetni!

A heti átlag 1,135 százalékos hozamra viszont létezik egy sokkal megbízhatóbb magyar befektetés 85 százalékos tőkegaranciával és MNB működési engedéllyel, melyről egy Olvasóm segítségével hamarosan írni fogok.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Péter!

    Nagyon érdekelne a végszóban említett befektetési lehetőség. Szerintem nem vagyok egyedül ezzel, ezért megköszönném, ha írna róla egy blogbejegyzést, de ha ezt valamiért nem akarja, hálás volnék, ha levélben részletezné nekem a befektetést. az email címem sulyokzsolt9@gmail.com.

    Köszönöm szépen, akárhogy is dönt. Tisztelettel,
    Sulyok Zsolt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlakozom az előttem szólóhoz! :)

      Törlés
    2. Kedves Zsolt, kedves Bearnie,

      köszönöm az érdeklődést! Heti 1 százalékos átlaghozam, 85% tőkevédelemmel, MNB engedélyes magyar vállalkozás, akiknek a vezetőivel nyilvánosan találkozhatsz hetente - nos, előre lelövöm a poént a kedvetekért, ez az FX21, amelyről egy részletes cikket fogok írni (illetve már kész van, jóváhagyásra vár). Addig is Balázs oldalán, a Netinvestportál.com-on is olvashattok róla:
      http://netinvestportal.com/fx21.htm

      Beszállni 1000-2000 dollárral lehet minimum.

      Üdvözlettel: Péter

      Törlés