2017. január 9., hétfő

Passive.fund: fontos változások jönnek

Hiába vagyok tagja befektetőként, nem kapok semmilyen hírt egy ideje a Passive.fundról, így én is a Netinvestportál 2017. január 7-i bejegyzése alapján Balázs tollából értesültem arról, hogy a programban a következő változások lesznek:

  • akinek van Facebook fiókja, az - befektetőként - a titkos Facebook csoportba történő bekerülését az alábbi címen kérheti: support@passive.fund
  • akinek nincs Facebook fiókja, az a hello.passive@gmail.com címre írjon azért, hogy vegyék fel az új befektetők közé, a Facebooktól függetlenül
  • ezentúl mindig szombaton lesz kifizetés és befizetés is, csak bitcoinban
  • 3 kifizetési opció közül választhatsz befektetőként: a heti 3 százalékos hozamot 1) kikéred, 2) csak a felét kéred ki, ekkor a tőkéhez csapják a másik felét, 3) egyáltalán nem kéred ki, ekkor az egészet a tőkédhez teszik, ekkor nő a leggyorsabban a tőkéd - a választásod a hello.passive@gmail.com címre kell megírni a Bitcoin tárcacímeddel együtt. Balázs a honlapján közöl erre egy angol nyelvű sablonlevelet azoknak, akik nem tudnak angolul.

Őszintén szólva nem tetszik nekem ez a változás. Azt értem, hogy Vytautasék jót akarnak, de a kivitelezés már nem az igazi. Az, hogy a Passive.fund-nak ezek szerint nem lesz honlapja, a befektetőknek pedig belső felületük, ahol nyomon tudják követni a hozamokat, be- és kifizetéseket, hanem kizárólag e-mail kommunikáció lesz, és egyszer majd csak jön a pénz szombatonként és befizetni is csak szombatonként lehet, szerintem hosszú távon nem lesz fenntartható.

Remélem, idővel jobb hírek jönnek a Passive.fundról, már csak azért is, mert a konkurens program, a Diversity-fund.biz változatlanul biztosítja a webfelületet. Szerintem ezek a HYIP-ba fektető, s ezzel a befektetői kockázatot megosztó és bizonyos tekintetben a befektetők helyzetét jelentősen megkönnyítő oldalak nagyon hasznosak, így inkább bővülniük kéne, nem pedig visszafejlődniük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése