2017. január 9., hétfő

Kuriózum: nem fizet az Allhyipmonitors.com második legmegbízhatóbbnak tartott oldala, a Gcprofits.com

Megéltem már egyet s mást, de ilyet még én sem láttam: a HYIP monitorok állapotait egyetlen portálon összesítő Allhyipmonitors.com legmegbízhatóbb programok listájának ezüstérmes helyén álló Gcprofits.com NEM FIZET! Méghozzá TÖBB HÓNAPJA!

Az Allhyipmonitors.com legmegbízhatóbb programjainak listája 2017. január 9-én (forrás: Allhypmonitors.com)
A saját fiókom fő képernyője ugyanekkor:

A Gcprofits.com számlám 2017. január 9-én - kattintásra nagyítható (forrás: Gcprofits.com)
A kattintással kinagyítható képernyőn jól látható a függőben lévő pénzkikérés és a legutóbbi kifizetés dátuma.

Vagyis a Gcprofits.com NEM FIZET.

Látható, hogy nekem a betett összeg több mint dupláját fizették ki, így egy szavam sem lehet, és lehet, hogy az új tagoknak, vagy az alacsonyabb összeget betett új tagoknak tényleg fizet az oldal, de az összes monitor oldal részéről fizető státuszban tartani őket egyszerűen csalás! Mivel a monitorok 600 körüli napszámmal vezetik a fizető státuszt, ezért biztos, hogy nem egy azonos domainen megújult programról van szó, hanem ugyanarról, amibe én is beszálltam (már csak azért is, mert a felület sem változott és be is tudok lépni)!

Márpedig én még csak alig több mint 400 napja vagyok tagja a rendszernek és nekem már nem fizet, ellentétben a monitorok közel 600 napjával?

A 600 napos monitorok egyike sem mutat ugyanis kifizetési problémát! 

Sokféle csalást láttam már, de ilyet még nem. 

Mit mondjak? Ezentúl egyetlen monitorban sem lehet megbízni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése