2016. szeptember 5., hétfő

ZarFund: egy bevallottan piramisjáték

Frissítés: 2016-09-05: a cikk folytatása tapasztalatokkal: http://bitpenz.blogspot.hu/2016/09/zarfund-leiras-es-elso-tapasztalatok-az.html

Pénteken kaptam egy levelet az Earnwith.me-től, hogy az első alkalommal ajánlanak mátrix programot, mert ők ebben nagyon hisznek és nagyon sok ember meg fog gazdagodni ebben a közeljövőben. Ráadásul ők már megteltek, így az új tagokat berakják az új jelentkezők alá.

A programhoz 17 dollárral (0,03 BTC) lehet csatlakozni, ezzel indul az esély a havi 164 BTC (nem elírás!) megkeresésére.
 
A program új, csak 2500 tagja van. A rendszer nem fordulhat csalásba, mert a pénzeket egymásnak küldik a felhasználók. Tehát maximum annyi történhet, hogy nem kapsz pénzt.

Ki akartam dobni ezt az e-mailt, de vasárnap délelőtt Vytautas (Passive.fund) is megtalált egy Facebook értesítéssel, miszerint ő is ajánlja ezt a programot és ő is biztosítja alád a jelentkezőket. Ő egy hét alatt 0,56 BTC-t keresett a 0,03 BTC befektetéssel.

Úgyhogy úgy gondoltam, mégis írok róla egy posztot. Tudjatok róla, hogy van most egy ilyen lehetőség.

Jelentkezés az Earnwith.me alá: http://www.zarfund.com/ref/ad7dbfa240
Jelentkezés Vytautas alá: http://www.zarfund.com/ref/03a9daa640

Az Earnwith.me képekkel részletesen is elmagyarázza, hogy működik a rendszer, van a cikkben egy videó is:

A Zarfund rendszere (forrás: Zarfund.com)

11 megjegyzés:

  1. Én beszálltam Vytautas alá. Lássuk mi lesz, 17 dollártól még nem megyek a falnak. :)
    Ezek legalább felvállalják, hogy mit is csinálnak.
    Csak egy kérdés: Ez nem minősül tiltott piramisjáték szervezésnek?
    Mármint részt venni benne? Tehát ezért nem fog minket análisan inzultálni a N(agyon)A(dótszedünk)V(állalat)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magyarországon talán annak számítana. De ezt nem magyarok csinálják és nekünk nem kell szervezkednünk, megvalósítják mások helyettünk. Úgyhogy ez a mi szempontunkból csak egy befektetés, ami egyáltalán nem tiltott. Nekem ez az álláspontom.

      Várom majd a tapasztalataidat! Kívánom, hogy sikerüljön!

      Egyre valószínűbb, hogy beszállok én is, de épp minden pénzem kisöpörtem, hogy a Recyclixbe rakhassam. Ám remélem, egy pár nap alatt összegyűlik majd ez a pénz a pénzkikéréseimből. Én mindkét ágba be akarok szállni, tehát Vytautashoz és az Earnwith.me-hez is, ami ugyan 34 dollár, de csökkentem a kockázatot azzal, hogy két ágba is beszállok.

      Törlés
    2. Mekkora ötlet! Nem véletlenül van neked blogod! Lopom az ötletet. :) Ha nem bánod. :)

      Törlés
    3. Még nem védettem le, úgyhogy hajrá! :)

      Törlés
    4. Én is beszálltam Vitautas alá, de nekem Rui Maria lett a "főnököm". Hogy Rui-e, vagy Maria, azt nem tudom. De azt igen, hogy 18,48 dollárnyi BTC ment bele.

      Törlés
  2. Ez a videó fantasztikus. Három dolog: beírod a btc címedet, befizetsz, bemásolod a tranzakció azonosítóját. Erre négy kilométernyit küzdött az egérrel és 15 lapot megnyitott a böngészőben. Miért nem írnak ezek egy vázlatot, hogy mit is akarnak megmutatni?! Szóval annyit kérdeznék, hogy most elvileg, ha én befizetem azt az összeget, akkor az alám regisztráló azonnal el is küldi nekem? Nem igazán értem az ilyen oldalakat.

    VálaszTörlés
  3. A videót még meg se néztem. :) Én nem értem a színes táblázatot, mert Te csak egyszer fizetsz be, Te viszont minden szintről kapsz pénzt. Az alád regisztráló is azonnal elküldeni Neked, amint meglesz alád az ember, akit ígértek. Valami ilyesmi. Én is most tanulom. Kitartás!

    VálaszTörlés
  4. Feltennék egy olyan kérdést, amit egyébként nem illene, de már eléggé kétségbe vagyok esve, hogy mégis megtegyem. Az évekig tartó PTC meg Faucet oldalakról származó jövedelmeket fektettem be ilyen oldalakba, mielőtt idetaláltam volna és természetesen jó részét el is veszítettem. Most jelen pillanatban van kb. 70 eurónyi pénzem, amihez hozzá tudok nyúlni, meg néhány (még) fizető oldalam. Meg a bányászat, ami nagyon gyenge. Ti hova tennétek ezt a 70 eurót? Most már valami olyan kellene, ami a legbiztonságosabbnak mondható. Vagy esetleg a nagyobb és gyorsabb emelkedés érdekében pont egy ilyen típusú oldal kellene, mint ez a Zarfund? Folyamatos kikéréssel, természetesen. Jövő májusig nagy valószínűséggel nem lesz olyan pénzem, amit hozzátehetnék. A PTC oldalakat pedig nem és nem fogom újrakezdeni, három évig napi 10+ órákat töltöttem vele, hogy aztán alig keressek valamit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nehéz erre válaszolni, és ugye pont kerülöm az ilyen szitukat, ezért is van kint a blogomon jobb oldalt, hogy nem ajánlok semmit. Inkább azt mondom, mit tartok most a legbiztosabbnak.

      Alapelvek: a felhőbányászatot hagyjuk, a Compound.fund-ot is. (Utóbbin attól még, hogy nem csalás, veszíthetsz is.)

      Amiből látszik valami és nem csalás, az a BeonTel (a korábbi BeonPush). Sok időt eltöltöttem a tanulmányozásával, mielőtt bizalmat szavaztam nekik a folytatásra, de megkapták. Tehát a BeonTelt mindenképpen egyelőre nyugodt szívvel ajánlom.

      Szintén nagyon pozitívnak, és hosszú távú befektetésre érdemesnek tartom a Passive.fund-ot, mert több lábon áll.

      17 dollárt pedig még lehet, hogy megér ez a piramisjáték is, de ha 100% biztosra akarsz menni, akkor várd meg az első visszajelzéseket. Ha tényleg olyan jól működik a rendszer, mint ahogy írják, akkor órákon vagy napokon belül kell jönniük az eredményeknek.

      Ha pedig visszajelzés nélkül is bízol bennük, akkor tegyél bele pénzt mihamarabb!

      Tehát összefoglalva: BeonTel (a héten indul!) és Passive.funds. Ezeket ajánlom a legnyugodtabb szívvel, ezeken vélhetően csak nyerni fogsz, a befektetésed legalábbis szinte biztos, hogy vissza fogod kapni.

      Nekem pedig tudod, az a mániám, hogy minél több ilyet találjak, úgyhogy figyeld a blogot, szerintem ez egy jó időszak most a HYIP-ok között, régen legalábbis nem voltak BeonTelhez, meg Passive.fund-hoz fogható biztonságos befektetések.

      Ja és még a Borotvából is lehet valami később (Borrowta).

      És ami fontos: bár tudom, hogy kell a pénz Neked is, de mégse éld fel teljesen a hozamokat, hanem fektesd vissza biztonságos helyekre legalább a felét, hogy gyarapodjon a portfóliód!

      Szép napot Neked!

      Törlés
    2. Borrowta: egyetértek. Ha csődbe mennek, az nem azért lesz, mert eleve csalnak, hiszen itt is van mögötte egy üzleti háttér, hanem azért, mert amatőrök. Meglátjuk, de ők elvileg még lehetnek megbízható befektetések, ha kinövik magukat.

      Törlés
  5. Most egyelőre csak egy új videókártya és táp van megcélozva a gépembe a bányászat fejlesztéséhez.

    VálaszTörlés