2016. szeptember 1., csütörtök

Teljesen új élmény befektetni a LaraWith.Me-be

A hóvégi helyzetértékelőben hivatkozom arra, hogy befektettem a LaraWith.Me-be. De nem annyira a hozam kedvéért, inkább a technikai megoldás miatt, és szerintem másokat is inkább ez győzött meg, mint maga a befektetési program. Az oldal reklámja szerint ugyanis 70 nap alatt 20 ezer befektető 4 millió dollárt tolt bele, mutatom a reklámot:

A Lara With Me reklámja 2016. augusztus 31-én (forrás: Allhyimonitors.com)
Szerintem ez egy nagyon sikeres program lesz, éppen a modern megoldása miatt. Ilyet még nem írtam le, de ide egy élmény befektetni!

A Telegramon kell számlát nyitni, nem is a LaraWith.Me-n, de gyorsan megy és semmi feleslegeset nem kérdeznek. Lehet használni mobilalkalmazást és asztali böngészős webes felületet egyaránt. Sőt, ezeket lehet keverni is.

A rövid regisztráció után a Telegram chatjén a LaraWith.Me robotjával kommunikálva fektetsz be, kérsz ki pénzt, intézed a pénzügyeidet a befektetéssel kapcsolatban.

Tényleg nagyon élménydús ötlet, és egy kicsit elvezet a jövőbeli intelligens robotok világába, amikor nem weblapmotorokkal fogsz majd kommunikálni, hanem ilyen intelligens robotokkal. Persze annyira ma még nem kell hanyatt esni az intelligenciáján, hiszen az olyan egyszerű kérdésekre sem tud értelmesen válaszolni, mint hogy "Who are you?" (Ki vagy te?), vagy "Bye." (Viszlát!), de voltak olyan akadályok, melyeket sikerrel abszolvált. Mindig válaszol egyébként a beírásokra, és ha nem érti, akkor azt írja, hogy érdekes a számára, folytasd még (" Interesting conversation, please continue ..."). Illetve néha úgy gondolja, hogy menni akarok és elbúcsúzik. De például köszönéskor vissza tud köszönni és a "How are you?" (Hogy vagy?) kérdésre is azt válaszolja, hogy jól és te? (Később még egyszer feltettem, akkor már azt válaszolta, hogy dolgozik.) De azzal már nem tud mit kezdeni, hogy "I love you.", akkor is búcsúzni akar. :) Úgyhogy frivol kérdéseket már nem is akartam feltenni neki. :)

Amiket jól tudott megválaszolni, azok elsősorban a befektetéssel voltak kapcsolatosak. Feltett pár kérdést és ha egy korábbi kérdésére válaszoltam, azt is tudta értelmezni, illetve továbbfűzni. A robotnak nem csak gépeléssel lehet válaszolni, hanem a megjelenő helyi menüvel is. Amikor befektetsz, akkor elnavigál egy másik oldalra, de már újra a robot szól a cseten, ha megérkezett a pénz és elég hamar szólt, szerintem egy megerősítés is elég volt neki.

Érdemes kipróbálni az újszerű élmény miatt, és ha nem akarsz befektetni, akkor tök ingyen is kipróbálhatod, ugyanis, a befektetést is eleve vele kell elintézni, így megteheted, hogy csak kommunikálsz vele, és azért egyáltalán nem kell fizetni.

Egy nagy piros pont a készítőjének, csak így tovább! Ha másoknak is ennyire bejön, mint nekem, akkor szerintem sokan fognak még pénzt beletolni, talán még többet is, mint egy ígéretes általános HYIP-ba és akkor most még - mivel frissen indult - ki lehet jönni nyereségesen is belőle, hiszen egy hónap alatt majdnem megtérül a befektetés. Persze az is lehet, hogy másoknak ez nem lesz annyira trendi, mint nekem és nem is lesz sikeres a program. Ezt nem tudom megítélni.

Attól még, hogy újszerű, szerintem ez egy sima HYIP program (bár nem ezt mondja), úgyhogy bármikor bedőlhet ez is, ezért a kajapénzt vagy a rezsipénzt ne kockáztasd! És azt se, amin meginnád a kedvenc sörödet, vedd meg inkább! Minden másra viszont ott a LaraWith.Me, és még sörözés közben is csetelhetsz vele! :)

Ui.: A végén egyébként kiakasztottam a robotot, csak megkért, hogy inkább használjam a menüt. :)

Párbeszédem Larával :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése