2016. augusztus 9., kedd

Egy új HYIP más HYIP-okra építve: Passive.fund

A Borrowtához hasonlóan a Passive Fundról is a Netinvestportálról értesültem.

Az alig egy hónapja indult kezdeményezés érdekes, és ahogy Balázs is gondolt erre a Netinvestportálon, úgy korábban már én is: összeszedni jónak tűnő befektetéseket a netről és portfólióban tovább kínálni. Ezzel megosztani a kockázatot és levenni a befektetők válláról a kockázatok közötti döntést. Van, aki szereti. :)

Egy litván fiú, Vytautas Perminas meg is valósította ezt, hiszen ő kezeli a Passive.fund portfólióját. Eddig egyetlen litván nevet tudtam fejből, Algirdas Brazauskasét, aki a rendszerváltó politikusuk volt. De ha ez a fiú ügyesen kezeli a Passive fund portfóliót, akkor ígérem, megtanulom az ő nevét is.

Ámbár, ha vasúti panaszkezelésre gondolok, akkor már meg is jegyeztem legalább a keresztnevét: vitautas. :)

A Passive.fund nyitóképernyője 2016. augusztus 9-én
Nézzük, Vytautas barátunk milyen portfólióhoz gyűjti a befektetőket: részben ismerős HYIP-ok lesznek, pl. Forexparadise, Coince, Compound.fund, de szerepelnek benne profitmegosztó weboldalak is A portfólióban szereplő programoknak a bannerei kint vannak a címlapon is, de ezen az oldalon Vytautas részletesen is feltárja, hogy melyik programba mennyit fektetett. Hat programot már be is zárt, pedig még csak a negyedik hétbe fordult a portfóliója üzemeltetése, úgyhogy szerintem hozzám hasonlóan Vytautas is el fog mozdulni a biztonságosabb, cserébe alacsonyabb hozamú programok felé. Sőt, ez már el is kezdődött, hiszen látható, hogy hétről hétre csökken a portfólió hozama: +11.38%, +8.70%, +7.44%.

Én anélkül, hogy vitáznék Vytautassal, hosszú távon havi 5 százalék alatti stabilizálódást várok, és már az is örvendetes lesz, ha ez fenntartható lesz.

A litván fiú a portfólió üzemeltetésének negyedik hetében már 7413 dollár tőkét kezel, ami bő két millió forinttal ér fel.

Az egész Passive.fund jövőbeli teljesítménye Vytautas szakértelmén múlik. Őt - és az oldalát - ezért elsősorban a teljesítménye fogja majd hitelesíteni, de aki már most, az elején is bizalmat adna neki, az szerintem bátran befektethet hozzá, mert alapból nem gondolnám, hogy ez csalás lenne.

Meglátjuk, mi lesz belőle. Mostantól követem a Passive.fund-ot, sőt tervezek majd befektetni is.

36 megjegyzés:

  1. Ez jónak tűnik. Hamarosan elkezdem tesztelni.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, javítottam a linkeket. Fogalmam sincs, mitől mentek tönkre, amikor a posztot írtam, rendesen felvittem egyenként. Úgy látom, a nyomda ördöge felütötte fejét az interneten is...

      Törlés
  3. Hali!

    Csak szőrmentén Passive.fund-os a kérdés, de nekem a passive.fund küldött egy levelet, hogy szerinte hamarosan bedől a Coince, mert elkezdtek napi 18%-os betéteket árulni.
    Szerintetek ezt mennyire kell komolyan venni?
    Az oldalon valóban van ilyen hirdetés.
    Kicsit aggódom, mert van a Coince-ben pénzem és még csak 15%-nál van a megtérülése. :(
    Lehet bebukom?

    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bearnie! Sajnos bedőlőnek látszik a Coince, bár még nagyon fiatal program és nem volt magas hozamígéret benne, szóval akár még másfél-két évig is fejlődhetett volna. A napi 18 százalékos hozam 10 napos programban a tapasztalataim szerint a bedőlés biztos jele. A Globoxtrade példája jól mutatja, milyen, amikor hosszabb nyugalmas időszak után egyre csábítóbb ajánlatok jelennek meg, majd bedől az egész hazugság. A weblapot már törölték, de az Internet archívum még őrzi, és meg lehet azt is nézni az egyes dátumok alatt, hogy mennyire exponenciálisan jelentek meg az egyre durvább ajánlatok:
      http://web.archive.org/web/*/globoxtrade.com

      Törlés
  4. Kedves Péter!
    Köszönöm a gyors választ, még ha ilyen elkeserítő is.
    Komolyan le a kalappal a kitartásod előtt, hogy nálad még nem szakadt el a cérna a sok kamus lenyúlós oldal után.
    Bennem lassan felötlik a gondolat, hogy rossz oldalon vagyok, és nekem is be kéne jegyeztetnem egy iszapszentgilisztási céget a Lakatlan szigeteken, csinálni egy ilyen kamu weboldalt és hülyére keresni magam ahelyett, hogy a munkával megkeresett pénzemet X dolláronként láthatatlan és utolérhetetlen csalóknak osztogatom szét nagy beletörődéssel.
    Hát tényleg egy mögött sincs valós üzleti tartalom?
    Értem, hogy a pénzügyi szegmens egy túlfújt lufi, de akkor is.
    Lassan úgy érzem, hogy ez olyan piramisjáték és orosz rulett keverék amin kicsiket időnként lehet nyerni, de érdemlegeset nem lehet csinálni benne.
    Bocs, a kifakadásért, csak ez a Coince kicsit mélyen érintett.
    Mert a nagy öregek szabályát véleményem szerint itt nem lehet követni, hogy egy befektetésben maximum a tőkéd 1%-a legyen, itt még a 10% is nehezen kivitelezhető a sok csaló miatt.

    Üdvözlettel és tényleg tisztelettel:

    B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bearnie!

      Köszönöm az elismerő szavakat! Ezt a blogot pontosan az a felismerés hozta létre, hogy látván, hogy 4 millió magyar él hazánkban szegény körülmények között, minden időpillanatban, így most is valószínűleg rengetegen keresnek pénzkereseti lehetőséget az interneten.

      Belefutnak a HYIP-okba, ahogy én is belefutottam, így át is verik őket és még szegényebbek lesznek.

      Ezért a blog célja az, hogy a saját káruk nélkül, tisztán az én káromra elkerülhessék a csapdákat az utolsó szalmaszálba reménykedve kapaszkodó honfitársaink. Félek tőle, hogy sokan vannak. :( Ez nekem nem kerül többe, mintha csak magamnak csinálnám, úgyhogy próbálok kapaszkodót adni ezen az aknamezőn és végigvezetni a bátrakat anélkül, hogy taposóaknára lépnének.

      Másrészt a blog célja az is, ha már ezzel foglalkozom, hogy valamilyen működő megoldást eszkábáljak össze azoknak, akik így szeretnének pénzt csinálni, de anélkül, hogy nekik végig kelljen járniuk a kezdeti fájó veszteséges tanulási időszakot. Vagyis egy kész, aránylag megbízható portfóliót szeretnék összeállítani, amely működik és amivel tényleg lehet pénzt keresni.

      Még nem érzem, hogy fel kéne adni, még nem vesztettem el a reményt és jelenleg nem is állok úgy, hogy fel kéne adni. Ha ma fektetnék be, már jóval megfontoltabban tenném és valószínűleg hamarabb helyrekerülnék anyagilag, mint ezzel a vargabetűvel.

      Nagyon kevés HYIP mögött van valós tartalom, de azért akad ilyen is, példának ilyen a Recyclix, egyes bányászcégek, pl. a Genesis-mining, és a Compound.fund is valós. Ahogy a P2P hitelezési oldalak is, pl. Bitbond. A Borrowta is valós, de amatőrök, egyelőre nem ajánlok befektetést oda, és még van 2-3 oldal a tarsolyomban, amit ki kell vizsgálni, hogy valós-e (Questra, Skyway, Cushionrev).

      Ha ezekből sikerülne összeállítani egy működő portfóliót, azzal az egész magyar HYIP társadalomnak jót tennénk, úgyhogy várom a Te és a többi kedves Olvasó észrevételeit, tippjeit, javaslatait is a fenti célok megvalósítása érdekében!

      Előre is köszönöm!

      Péter

      Törlés
  5. Én is nemrég tettem bele tíz dollárt, de legalább pluszban maradok akkor is, ha vége lesz. Egyébként várható volt, már amikor felemelte a napi keresetet 3%-ra. Azóta nem tudtam hova tenni, most már biztos vagyok benne, hogy ennek lőttek. Bár az allhyipmonitor még fizetőnek jelöli, az instantscamalert már ON HOLD státuszba tette.
    http://instantscamalert.com/home/type/6/

    VálaszTörlés
  6. Amúgy a leírhatatlan nevű barátunk által ajánlott RevCoin-ról mi a véleményed?
    Napi max 3,5%-ot ígérnek, de a design kísértetiesen hasonlít a Coince-re.

    VálaszTörlés
  7. RevCoin: még nem vizsgáltam meg, de sajnos semmiben nem hiszek, amely napi több százalék FIX hozamot ígér. Ez nem azt jelenti, hogy biztosan nem szállnék be ilyenbe, de alapvetően azért ma már inkább nem.

    Egyszer olvastam valahol valakinek az elkeseredett megjegyzését, amikor a blogomhoz hasonló tartalmat próbált felépíteni a neten még évekkel ezelőtt: előbb-utóbb minden HYIP bedől. És ezzel le is zárta a kísérletét. Ez az oldal volt az:
    http://www.online-befektetes.hu/mi-az-a-HYIP.php

    Mára kezdek vele egyetérteni, bár nem teljesen. Én ugyanis nem akarom még feladni, hiszen ennek a blognak éppen az a célja, hogy egy járható utat vágjon ebbe a dzsungelbe.

    Példának: a Recyclixben és a Compound.fundban most nagyon bízom, a bányászcégekből is ki lehet hozni még valamit, be fogok fektetni a Passive.fund-ba is, sőt talán a Larába is, mert ugyan magas hozamot ígér, de nagyon különleges HYIP, egy kisebb összeggel megér egy próbát. A Skyway-ről viszont még mindig nem döntöttem, de talán abba is betolok majd valamennyi pénzt.

    Szóval én úgy látom, mégsem minden HYIP csalás (illetve nem mindegyik HYIP piramisjáték), és lehet árnyalni azt, hogy előbb-utóbb minden HYIP tönkremegy.

    Azonban mára annyit tanultam a saját hibáimból, hogy egy napi 3,5 százalékot ígérő befektetést biztosan nem kezelnék kivételként ez alól.

    Én egyébként azt javaslom, hogy fektess be a Recyclixbe és onnan vedd ki a hasznodat, amit fektess be más hosszú távú üzletnek látszó HYIP-okba (pl. Compound.fund) és akkor több lábon fogsz állni: ha valamelyik bedől, megmarad a másik.

    Sok szerencsét! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, így fogok operálni. :)

    Ellenben valamelyik kolléga felvetette egy másik posztban, hogy ha van referer számod, akkor alád regel be.

    Ez elgondolkodtatott, hogy lenne-e kedved pár ilyen számot megjeleníteni mondjuk a portfóliódon, mert nekünk nem fáj, ha neked tejelnek egy kicsit, egyébként meg az a pénz menne a levesbe. Így meg, ha olyan helyre regelünk és teszünk valami kis morzsát, ahol már ott vagy, akkor legalább neked is jobb lesz egy kicsit.

    Vélemény?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bearnie! Neked is köszönöm, ezt tudom válaszolni, amit D.Z.P.-nek.

      Amikor a blogot elindítottam, akkor választanom kellett, hogy kiadok-e bizalmas információkat magamról, cserébe nem adhatom hozzá a nevemet, vagy névvel csinálom, de akkor nem leszek annyira nyitott és hiteles. (Kaptam már olyan levelet, aki leírta, hogy nem adná ki ennyire magát.)

      Mivel a regisztrációk során kiderülne a nevem, ezért kerülöm a reglinkeket.

      A blogot amúgy tényleg úgy indítottam, hogy ellenérték nélkül segítsek a magyar HYIP befektetői közösségnek, akik között, azt hiszem, rengeteg hozzám hasonló, anyagilag hányatott sorsú társam lehet még. Ezért fenntartom, hogy a blog részemről társadalmi munkában készül és hogy segíteni akarok vele. (Egyedül az oldalsó, illetve fenti Google reklámok jelentenek kivételt ez alól.)

      Úgyhogy egyelőre maradok az anonimitásnál, regisztráljatok bátran önállóan!

      Még egyszer, köszönöm Neked is!

      Törlés
    2. Nem értek a reklámokhoz, ezek akkor fizetnek, ha rákattintok, vagy maga a megjelenés a lényeg? Mert ha kattért fizet, akkor én ráklikkelek minden nap. Nekem nem kerül semmibe.

      Törlés
  9. Kedves Omega! A Passive.fund nem ilyen oldal, pusztán be kell fektetni, ennyi a teendő. Én egyetlen olyan oldalt sem hozok a blogra, amelyikért kattintgatni kell a reklámok miatt. Ennek oka az, hogy én több, párhuzamos oldalban hiszek, akár 20-30-ban is, ahonnan a pénz jön. Ennyi oldalnál viszont már túl sokat kéne kattintgatni a reklámokért, ráadásul naponta. Aki szereti ezeket a PTC oldalakat, reményeim szerint talál ilyet más weboldalakon, a Netinvestportál is foglalkozik ilyennel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, a ptc-t hagyjuk, még mindig van három kattintós oldalam. Arra gondoltam, amit írtál "Ezért fenntartom, hogy a blog részemről társadalmi munkában készül és hogy segíteni akarok vele. (Egyedül az oldalsó, illetve fenti Google reklámok jelentenek kivételt ez alól.)". Ezek a reklámok itt az oldalon úgy hoznak neked pénzt, ha rákattintok, vagy a megjelenéssel? Mert ha rá kell kattintani ahhoz, hogy pénzt termeljen, akkor én szívesen rákattintok minden nap.

      Törlés
    2. Ja értem már, erre nem is gondoltam! Kattintani kell, de ugyanarról az IP címről és gépről ne kattints minden nap, mert a Google kiszűri. Szórványosan kattinthatsz, főleg akkor, ha tényleg érdekel az adott hirdetés. :) És köszönöm a szolidaritást! Szép vasárnapot Neked!

      Törlés
  10. Sziasztok! Nem tudom, hogy hogyan működik ez a dolog, de két napja nem volt jóváírás. Ez normális?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez normális. Benne van a FAQ-ban is, hogy nem minden nap van jóváírás, tehát nem kell aggódnod.

      Törlés
    2. Köszönöm! Ma már volt és e-mailt is kaptam, hogy új oldalba fektetett be.

      Törlés
  11. Jó éjszakát,új levelező vagyok és köszöntök mindenkit. Én írtam a német ptc oldalakról.Csak megbízható oldalakon dolgozom.(persze semmi sem biztos ).Sziszifuszi munkával így öszegyűjtöttem valamennyit,amit most befektetnék,persze igyekszem biztonságosan,amennyire lehet. A befektetéshez szükséges pénzt klikkeléssel gyűjtöttem,mert nincs regiztrációs díj,befizetés,azaz ingyenes. Sok ember csak így tud összeszedni akár 10.000,- Ft-ot. Szívesen közreadom a német "rendszeremet "-privátban már megírtam. Köszönöm Péter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Péter!

      Meg tudná tenni hogy elküldi nekem a rendszerét? Hónapok óta próbálok egy normális PTC- stratégiát kidolgozni, eddig sikertelenül.

      Nagyon köszönöm a segítségét,
      Zsolt - sulyokzsolt9@gmail.com

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Kedves Péter! Elküldted az email címemre? egyenlőre semmit sem kaptam.

      Köszönöm még egyszer,
      Zsolt

      Törlés
  12. ha mást is érdekel,fel tudom tenni ide is. kérek visszajelzést. köszönöm p

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem az érdekelne, hogy ez technikailag hogy megy?
      Bocsi még csak olvastam a PTC oldalakról, sose volt 3. típusú találkozásom velük. :)
      Ez olyan naponta végignézel X db hirdetést, captha, OK és kapsz valami zsetont, amit ha elég összegyűlt akkor beváltanak valós pénzre?
      Ez mondjuk a ti esetetekben napi teendő? Mennyi időt vesz el egy napodból? Milyen nagyságrendű pénzt jelent ez egy hónapban/héten stb.?

      Előre is köszi!

      Törlés


  13. Erre jók a PTC (paid to click ) és PTR (paid to read ) oldalak,de használok surfbart,fizetős pop up-ot is. A PTC oldalak nagy hiányossága,hogy nem küldenek üzenetet,ha megjelenik egy új reklám. Ha valaki sok oldalon dolgozik,elég nehéz ezeket mind figyelni,észben tartani..stb. A PTR esetén be kell regisztrálni az oldalra és akkor nyítnak nekünk egy számlát ugyanott a honlapon. Mindez ingyenes.A megadott e-mail címre küldik az e-mailt,amiben van egy reklámlink,ami rákattintásra megnyílik és is idő múlva bezárul,ekkor írja jóvá a klikkelést.Bocsánat,hogy ilyen részletesen írom,de inkább leírom,nehogy kimaradjon valami. Érdemes erre egy új mailfiókot nyítni,de ez ne legyen gmal,yahoo.com,freenet.com.mert sokan ezt nem szeretik.

    A következő lépés a böngésző beállítása. Én firefoxot használok,az kevésbé rossz,mint a többi.

    A beállítások :

    kezdőlap -itt egy felugró hírdetésre fizető lap van beállítva,

    tartalom menüpont : ne zavarjanak - üres marad
    felugró ablakok tiltása -néhány oldalt be kell írni a kivételek közé
    adatvédelem menűpont : követés elleni védelem rovat -üresen marad
    előzmények rovat Firefox megjegyzi az előzményeket opció
    címsáv rovat :pipáljunk be mindent,azaz minden jelenjen meg
    biztonság menű : pipáljunk be mindent,kivétel sehol nincs.Én mesterjelszót nem használok.
    sync : itt firefox fiókot kell nyitni. Automatikusan szinkronizál mindent. (ez nem kötelező,de nekem van,jó dolog )
    speciális menű : itt a hardveres gyorsítás ....rovatot ne pipáljuk be,a többit lehet.Itt van a hálózat almenü is. Itt a tárakat legalább naponta űritsük(l.törlés opció)
    Nekem még gondot okozott a shockwave c. program,mert állandóan parancsfile-t vindukált,ezért kilőttem. Ezt így kell :

    A Flash védett mód kikapcsolásához tegye a következőket:

    Kattintson a new fx menu menügombra, majd a Kiegészítők menüre.
    Kattintson a Bővítmények menüpontra és a Shockwave Flash mellett a Beállítások gombra.
    Vegye ki a pipát az Adobe Flash védett mód bekapcsolása után. Kattintson a menü gombra New Fx Menu majd a Kilépés ikonra Close 29 a Firefox teljes bezárásához, hogy a beállítás a következő indításkor érvényre jusson.
    Indítsa újra a Firefoxot. A Flash védett mód ezután ki lesz kapcsolva.

    Ez egy biztonsági kiegészítés,de több a kára.mint a haszna. Ha van jó védelem a gépen,ezt ki lehet iktatni.


    A következő a védelem és a karbantartás . Itt mindenki másra esküszik.

    Nekerm ezek váltak be .

    registry : piriform
    átfogó tisztítás : advanced system care,wise care 365.

    Ezeken naponta végig kell menni ! Az advanced system care -nak van gyorsító programja.ezt bekapcsolom,leállít egy csomó fölösleges háttérben futó programot.Van monitorja is,ezt érdemes figyelni. Van rajta ram tisztítás,ezen naponta többször végig kell menni.

    VálaszTörlés
  14. Védelem :

    tűzfal : microsoft tűzfal

    vírusirtó : a vírus bulletin leközli időszakosan a legjobb ingyenes vírusirtókat ( ez változik ) azokat állítom be-a régit törlöm. Fontos hogy állandó netvédelem ( un.realtime ) legyen rajta. Spyware-ra jók a fenti tisztító programok. A rouge killer programot hetente lefuttatom,az a legrejtetettebb szemetet is kiveszi.
    A legjobb -állítólag mindent megfogó vírusirtó a combofix. Ez alatt semmit nem szabad futtatni- a végén jelentést ad ki (log report ).Ha a tisztításhoz kell magától újraindít.

    A tisztításokat naponta megcsinálom,ugyanis sok honlapot nyitunk meg és a gép hamar megtelik szeméttel.

    Klikkelési technológia :

    A szerverről letöltöm a maileket.

    Utána beírom a keresőbe az egyik -sok mailt küldő - PTR céget,mondjuk "alma" Az kihozza egymás alá azokat a maileket. A legfelsőt megnyítom és leklikkelem,ekkor megjelelenik a Firefoxban az adott megnyitott reklámhonlap..A nyitott mailt úgyhagyom és rámegyek a következőre és igy tovább.Csak úgy tudok sok időt nyerni,ha egyfajta maileken egyszerre megyek végig. Ha a Firefoxban már összegyűlt mondjuk 20,akkor letörlöm őket. Túl sokat nem nyitok meg,de 40 honlap sem ritkaság. Törlés : rákklikelek arra,amit fent akarok hagyni (nálam ez a surfbar ) és a jobboldali egérgombbal kiválasztom a jobboldali mailek törlése opciót.

    A lekklikelt maileket is törlöm időnként a fiókból.

    Most jön a lényeg a PÉNZ

    A források :

    surfbar
    pop up
    PTR
    PTC

    VálaszTörlés
  15. A legnagyobb területem persze a PTR oldalak.

    Angol és német nyelvű oldalakat használok. A németek sokkal jobbak,megbízhatóbbak és valamivel több a pénz is.

    Mára már kialakult a megbízható PTR-ek köre,amelyek nekem évek óta fizetnek,persze semmi sincs kőbe vésve. A pénz Euro.ban jön,vagy USD-ban. Az USD-t (angol nyelvű honlapok ) paypal-ra szoktam kérni, a németeket pedig német netbankba,én a Comdirectet használom,mert kamatozó számlája van és a kamatot automatikusan tőkésíti.

    A PTR oldalaimon egyenként kellene végigmenni,ez lenne a lényeg

    VálaszTörlés
  16. itt van a technikai lényeg. Jövedelem függ az oldalak számától.Az én koncepcióm az,hogy klikkeléssel teremtem meg a pénzt a befektetésekhez. Látva a helyzetet német oldalakon fogok befektetni.

    Amúgy sokat nem lehet vele keresni,de elég biztonságos,mert ezekkel az oldalakkal már évek óta dolgozom. Végigmehetünk együtt is rajtuk,ez a német vonal itt teljesen ismeretlen,én meg ott éltem le életem jó részét . Itt is vannak guruk,még azt meg sem néztem mit ajánlanak. Üdv P
    Üdv

    P

    VálaszTörlés
  17. Segítene valaki, hogy a passive.fund befízettem, de most ezt nem értem, hogy van Deposit is meg Buy profit package.
    Én most a Deposittal benyomtam 50$, ezek után mit kell tennem?
    Köszi

    VálaszTörlés