2016. szeptember 3., szombat

BeonPush fiókhitelesítés: 2016. szeptember 4. vasárnap 12 óráig

Mint írtam, szavaztam még egy utolsó esélyt a BeonPushnak, mert hosszas tanulmányozás alapján a megérzéseim azt diktálták, hogy bár amatőrök, de tisztességesek, és hosszú távú üzletet építenek, így nem akartam kimaradni a folytatásból, főleg, hogy 120 dollárom már benne csücsült. A fiókomat tegnap hitelesítették.

Nos, azok, akik hozzám hasonlóan jártak, de még nem hitelesítették a fiókjukat, azok számára a legvégső határidő erre holnap, vasárnap magyar idő szerint 12 óra!

A hitelesítésről A-tól Z-ig részletes magyar nyelvű videó útmutatást találsz itt: http://www.beonpushhungary.hu/2016/08/segitseg-webirodak-verifikalasahoz.html

Ettől kezdve a BeonPush-ban személyenként csak egy fiók lehet és a fióknak hitelesítettnek kell lennie. A többi fiókot törlik.

A BeonPushban új tagok belépése már nem lehetséges. Helyette a BeonTelben lehet majd folytatni az új belépéseket, a BeonPush tagok pedig a befektetéseikből átalakított részvények arányában részesednek majd a cég nyereségéből.

A BeonTelre már most be lehet lépni a BeonPush azonosítókkal, de jelenleg csak egyetlen csomag vásárolható, maga a 305 dolláros BeonTel F1 okostelefon, amely a cég jelenleg egyetlen terméke. Ezt osztogatják a mostani hétvégén ingyen a szkopjei találkozón. A telefon képességeihez mérten ez egy rendkívül drága ár, úgyhogy remélem, lesznek alternatívák később, főleg, hogy én sosem szerettem drága, százezres telefonokat magamnál tartani, mert gyakran elejtem és karcolom őket és ilyenkor rosszul lennék napokig. (Hozzáteszem, a mostani 40 ezres telefonomat is nagyon szeretem és becsülöm, vigyázok rá: nem csak képernyővédő fólia van rajta, de TPU szilikon tok is, ami erősebb, mint a szilikonos tokok, ráadásul van egy kiálló pereme, így ha előlapjára is esik a telefon, sosem törhet el a kijelző.)

Meg azt is remélem, ilyen áron is sikeres lesz a termék.

A jövő héten új belső felület érkezik a BeonPush-hoz, elindul a részvények belső kereskedése (a weboldal néhány óráig elérhetetlen lesz az átalakítás miatt), és jövő héten hivatalosan is elindul a BeonTel honlap.


A BeonTel első terméke, a 305 dolláros F1 mobil (forrás: Beontel.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése