2016. június 21., kedd

Már a három számjegyű tartományba is belépett a napi látogatók száma

A 2016. február 11-én indult blogomat az elmúlt 9 napban már naponta legalább 30-an nézték, de június 17-én pénteken először elérte a napi látogatottság a 67-et, tegnap (június 20-án) pedig a 100-at. Összesen eddig 731 különböző olvasó találkozott a bloggal február óta, egy olvasó átlagosan két oldalt néz meg a blogon és közel 7 percet olvasgat, a látogatók 35 százaléka több oldalt is megnéz. A látogatók 39,5 százaléka visszatérő látogató.

A blogot kezdettől fogva sehol sem reklámoztam még, nem szóltam hozzá fórumokban vagy közösségi oldalon sem, ezért a látogatószám bővülés egyedüli alapja változatlanul a Google kereső.

Szeretném, ha a blog tartalmába több hozzáértő is besegítene, aki érez magában affinitást. Ezzel a blog tartalma még szakmaibb lenne. Az olvasók csatlakozási lehetőségeiről a blog tartalmának szerkesztéséhez itt írtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése