2016. június 28., kedd

Fizetett a Billionearn.com

A ma kikért összeget végül kifizette a Billionearn.com. Előzmény.

A posztolás után gondolkodtam, hogy lehet, hogy a végén nem nyomtam meg a CONFIRM gombot és emiatt maradt meg az egyenlegemen a pénz? A Billionearn ugyanis dollárban tartja nyilván a pénzt és a BTC váltási árfolyamot sem mutatja sehol, ezért az egyetlen képernyő, ahol bitcoinban látod a kikért pénzt, az a megerősítő képernyő. Itt meg szoktam állni, hogy a nyilvántartásomba kimásolhassam a kikért bitcoint (bár nem ezt az összeget fizetik végül, hanem pillanatnyi árat, de iránymutatásnak jó ez is), és elképzelhető lenne, hogy nem nyomtam meg a megerősítő gombot, azért maradt a számlámon a pénz, miközben elkönyveltem a kikérést?

Bevallom, már én sem tudom. Mindenesetre nagyon kicsi valószínűségét látom, hogy ne nyomtam volna meg a CONFIRM gombot a végén, főleg, hogy ez egy felbukkanó üzenetben van.

Na mindegy. A lényeg, hogy fizet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése