2017. május 27., szombat

Jól hangzó üzletbe hívnak? Itt a checklista, ami segíthet kiszűrni a csalókat!

Az Internetes-Pénzkeresés.hu oldal gazdáját, Adriánt már hosszabb ideje ismerem. Személyesen még nem találkoztunk, de már váltottunk több levelet, illetve segítjük egymás munkáját.

Mivel fent vagyok a hírlevél listáján, én is kaptam pár napja egy hírlevelet tőle, amelyben egy olyan cikkére hívja fel a figyelmet, amellyel kiszűrheted a csalókat az internetes pénzkereseti oldalakon.

Természetesen ez a lista sem garantálja 100 százalékban, hogy kiszűröd a csaló oldalakat, de az esetek 90-95 százalékára tényleg abszolút jó megoldás. Adrián ráadásul nagyon jó képekkel is illusztrálta a szűrési szempontokat, vannak "jó" és "rossz" szempontok, így ilyenek az illusztrációk is. Adrián láthatóan sokat dolgozott ezen a cikken.

Ennyire jól összeszedett listát még én sem láttam, ezért abszolút ajánlom! Ha bizonytalan vagy egy befektetést illetően, fusd át ezt a listát és ellenőrizd le a kiszemelt oldalt az itt olvasható szempontok alapján, MIELŐTT befektetnél!



A kép illusztráció. (Forrás: Internetes-pénzkeresés.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése