2017. május 22., hétfő

Nincs semmilyen jövő a HYIP-okban, ne költsetek pénzt rájuk!

Nemrég írtam, hogy az NJM blogon érdekes kísérlet zajlik a HYIP programokkal. Egy Zoli nevű olvasó több héten keresztül számolt be arról, hogy milyen új programok jelentek meg és melyik régebbi befektetésével hogy áll.

Én is követtem a nyilvántartásomban, hátha valami olyanra bukkan a srác, ami a másfél éves bukó tapasztalatom ellenére járható út.

A vége ez lett:

elveszett tőke:
94,61%
elveszett tőke forintban:
1 316 064
még működő tőke forintban:
75 000
eddigi befektetés teljes hozama:
41,17%
tényleges nyereség forintban:
-743 329

Masszív és gyors veszteség.

Ez a kísérlet is megerősítette sajnos a hitemet, miszerint a HYIP-okból nem lehet pénzt csinálni. Kivétel, ha a másik oldalon állsz.

Soha ne tegyetek pénzt HYIP programokba!

A Bitpénz blogról már száműztem őket korábban, a Recyclix óta pedig még a megbízhatónak tűnő HYIP-okról sem akarok hallani, mert ilyen kategória nem létezik!

A Bitpénz blog a jövőben a HYIP-oknál megbízhatóbb befektetésekkel folytatódik. Amiben nagyon kutakodok most, az a sportfogadás, és reményeim szerint fogok is tudni hozni Nektek jó megoldásokat, azon kívül a VIPbetadvice sorsát is nyomon követem majd itt, a blogon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése