2024. március 2., szombat

Hamarosan újjáéled a Bitpénz blog! :)

Ezt a képet annak illusztrálására tettem be,
hogy egymásra építve lehet sikereket elérni.

2017 nyarán magára hagytam ezt a blogot és sportfogadásba fogtam egy új oldalon, a Tippnyerő blogon. Mivel ezt a blogot a HYIP-okra tartottam fenn, s azokban csalódtam, ezért hagytam magára.

Aztán a sors úgy hozta, hogy annak ellenére, hogy biztos, hogy volt olyan időszak, amikor az ország első 100 olyan sportfogadójában benne voltam, aki matematikailag próbálja legyőzni a fogadóiroda rendszerét, nem értem el semmit. Pedig hónapokig minden egyes nap több mint 10 órát azzal töltöttem el, hogy találjak egy olyan stratégiát, ami működik, de egyet sem találtam. A végén már tippadó előfizetésekkel is próbálkoztam, másokkal is összefogva, mégsem sikerült.

Amikor a saját útkeresést már feladtam és csak a tippadókra hagyatkoztam/hagyatkoztunk, rengeteg tippadót kipróbáltunk, de egy sem jött be. Kiderült, hogy tartósan senki sem tudja nyereségesen legyőzni a fogadóirodát. 7 év elképesztő munkájával most már belátom, hogy hiba volt egyáltalán belefogni.

Rengeteg időt elvettem vele a családomtól, köztük Édesanyámtól, aki két éve meghalt közben, így ezt a kiesett időt már senki nem fogja visszaadni nekem.

Aztán az élet úgy hozta, hogy nemrég megismertettek azzal a módszerrel, hogyan lehet pénzt keresni a bitcoin tőzsdén. Nem azt mondom, hogy nem kell vele foglalkozni, de szerintem valójában nem kell hozzá szakértelem. Nem kell tőzsdecápának lenned hozzá. Bár kell hozzá egy kis befektetés, de gyakorlatilag bármennyi pénzzel el lehet kezdeni vele a pénzkeresést. 

Mindent összevetve szerintem ez egy remek passzív pénzkereseti lehetőség. Egyáltalán nem kell aktívan dolgoznod benne. Napi egyszer elég ránézned, ha nem érdekel jobban, akkor is termeli a pénzt.

Két hónapja foglalkozom vele és egyre inkább az a benyomásom, hogy elsősorban tapasztalatra van szükség hozzá, mint szakértelemre.

Nagy lendülettel fogtam bele és ugyanúgy érdekel, leköt, sőt mondhatnám izgat ez a pénzkereseti lehetőség, mint anno a HYIP-ok, vagy mint később évekig a sportfogadás. De e nélkül a bizsergés nélkül szerintem nem is lehet csinálni.

Bár volt egy kis visszaesés belépéskor, amiből sokat tanultam, de most már elértem azt a célt, amit terveztem, ez pedig a nagyságrendileg a heti 3 százalékos hozam minimum.

Már felette vagyok.

Megfogadtam magamnak, hogy ha elérem a célomat, akkor újraindítom a Bitpénz blogot és belefogok a tapasztalatok folyamatos közreadásába, mert ezt a módszert folyamatosan lehet tanulni, tökéletesíteni.

Az az elképzelésem, hogy elhozom Nektek a tapasztalataimat és ezzel kiépítek egy közösséget, amelyben nem csak én segítek Nektek, hanem Ti is nekem, és így nem csak egy remek pénzkereseti módszert építünk ki együtt, de egy jó kis közösséget is, amelynek tagjai mindig találnak majd valami érdekeset ezen a blogon a pénzkereseti módszer(ünk) tökéletesítésére.

Bár 8 év telt el azóta, de nem feledtem, hogy ezt a blogot kifejezetten azzal a szándékkal indítottam el, hogy amennyire tudok, segítsek a szegényeken, az elesetteken pénzt keresni. Az eltelt időszak sajnos csak még jobban növelte a társadalmi különbségeket Magyarországon, az elesettek még elesettebbek lettek és nem is látszik a remény, hogy javulna a helyzet.

Hiszek abban, hogy sok más olvasó mellett rajtuk is segíthet ez a pénzkereseti módszer.

Csatoljátok be az öveket, hamarosan indulunk! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Péter!
    Milyen rég is volt már... Örülök, hogy sikerült valamivel mégis sikert elérni. Én a VIPBetAdvice után offoltam az egészet, mert az kellően nullázott akkor. Kíváncsi vagyok mi ez a 3%/hét dolog, amit találtál.

    VálaszTörlés
  2. Szia Bearnie! Ezt a meglepetést! Köszönöm, hogy írtál! Létezik, hogy 7 éve nem kommunikáltunk? Nem baj, most remélhetőleg fogunk! :) Üdv.: Péter

    VálaszTörlés