2016. február 11., csütörtök

Hogy kezdődött? - Némi muníció Neked

Kedves Olvasó!

Nem fontos, hogy ki vagyok. Az a fontos, amit mondok, és persze az, hogy ezzel hiteles vagyok-e a Számodra.

Mivel ezek a blogbejegyzések személyes pénzügyi információkat (pl. adósságaim állománya, pénzügyi bevételek) érintenek rólam, ezért jobbnak tartottam a személyes adataimat elrejteni a nagyvilág elől.

Ebben a történetben ugyanis nem én vagyok a lényeg, hanem az információ, amit átadok Neked. És persze Te: a blogot kifejezetten Neked írom.

Ha eljutottál erre a blogra, akkor elképzelhető, hogy hasonló cipőben jársz, mint én.

Én a banki szférában dolgozom, de nem vagyok bankár, soha nem is voltam, sőt, soha nem is leszek az. Helyette - az alapfilozófiám szerint - az embereknek segítek eligazodni a pénzügyek világában. Mondjuk úgy, hogy pénzügyi tanácsadó vagyok. Ez a munkám. Saját céggel rendelkezem, vállalkozó vagyok. Ennek a blognak azonban semmi köze a munkámhoz, magánemberként írom és semmit nem is veszek át onnan.

A háttérről, hogy hogyan jutottam ide, csak annyit írnék, hogy a munkámból származó bevételek a magyar kormány "ortodox"-nak nevezett gazdaságpolitikája következtében 2013-tól csökkenni kezdtek. Nem a válság tett engem tönkre, hanem Orbán Viktor: noha a válság 2008 végén pattant ki, nekem egészen 2013-ig alig csökkentek a bankszakmából származó bevételeim. Amint azonban bevezették a pénzügyi tranzakciós illetéket, 5 hónap alatt 5 bank mondta fel a szerződésemet, melyek sok éves, esetenként 10 éves szerződések voltak, az összefüggés tehát egyértelmű. Aztán a bevételek később lassabban, de még tovább csökkentek és 2013 óta tartósan veszteséges vagyok.

Itt el is varrok minden szálat a munkámmal kapcsolatban, annak ugyanis a blogbejegyzéseimben egyáltalán nem lesz szerepe. Elégedj meg annyival, hogy azt kívánom Neked: soha ne ismerd meg azt a szorító stresszt, amikor nem tudod kifizetni a kötelezettségeidet és ezek idegesítenek, stresszelnek, marcangolnak belülről olyannyira, hogy idővel még fizikai tüneteket is produkálnak. Amíg át nem élted, addig csak hiszed, hogy ezt az érzést ismered, de valójában egyáltalán nem ismered. Ha nem kapsz segítséget a környezetedtől, vagy a sorstól, akkor jössz csak rá, hogy a bajban mennyire nehéz is pénzt keresni, és hogy ilyenkor mennyire egyedül vagy.

Ha már ismered ezt az érzést, akkor sorstársak vagyunk és ezért segítek Neked pénzt keresni.
Ha viszont még nem ismered, akkor pedig azért, hogy sose ismerd meg.
A jótékonysági persely a szegényekért a Szent Adalbert Grand Rapids Bazilikában (fotó: Steven Depolo)

Most, amikor elkezdem ezt a blogot, még én sem vagyok túl a nehezén. Azonban több évnyi rengeteg kínkeserves pénzkereseti próbálkozásom után úgy érzem, végre találtam egy olyan lehetőséget, mely kiútnak látszik a több éves reménytelenségből. Te pedig látni fogod az időben egymást követő bejegyzések mentén, hogy a próbálkozásom valóban sikerült-e.

Nem akarom osztani az észt és nem hirdetem, hogy megtaláltam a tutit. Azt mondom csak, hogy rátaláltam egy olyan internetes pénzkereseti módszerre, amelyről rengeteg információt összeszedtem már az elmúlt hónapokban.

Ennyi energiát régen öltem bármibe is, mint ebbe. A mögöttem lévő időszakot szinte megszállottként töltöttem el ebben, sokszor napi több órát is belefektetve ebbe a pénzkereseti lehetőségbe. Rengeteget tanultam. Mára annyi tudást és tapasztalatot szedtem össze, amiből már érdemes másokat is segíteni.

Ezért indítottam el ezt a blogot.

Azért, hogy Neked már ne kelljen ezt a vargabetűs utat végigjárnod, ha Te is szeretnél ezzel a módszerrel pénzt keresni. Továbbá azért is, mert saját magam kitaláltam egy olyan pénzkereseti módszert - és azóta is töretlenül fejlesztem -, melyet így egyben még sehol sem olvastam.

Ez egy olyan pénzkereseti módszer, amely tényleg működik.

Félreértések elkerülése végett nincs semmilyen érdekeltségem abban, hogy ezt ajánljam Neked. Ezért nem is ajánlom, csupán írok róla. 

Sohasem ajánlom azt sem, hogy vakon kövess engem: minden döntés és ezzel együtt minden felelősség csakis egyes egyedül a Tiéd lesz! Ha szükségét érzed, vitasd meg bárkivel az itt olvasott információkat, mielőtt bármibe is belefogsz. Én nem vállalhatok semmilyen felelősséget a Te döntéseidért, és ezt Te is így gondolnád a helyemben.

Ezzel együtt a lehető legőszintébben és legmegfontoltabban írom majd Neked ezt a blogot.

Nem kérek pénzt Tőled ezekért az információkért és nem akarok semmit sem eladni Neked! Az összes tudásomat megkapod ingyen. Ez is része a koncepciómnak. Tényleg a segítség vezérel, hiszen én is álltam ott, ahol talán most Te.

Neked sem kell értékesíteni, eladni, reklámozni semmit. Nem szükséges szakértelem sem hozzá.

Minden csakis egyedül Rajtad múlik.

No, ennyi előzmények után kezdjük hát a blogot! Kívánok Neked - és emiatt magamnak is - sok sikert! :)

Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése