2016. április 13., szerda

Kötelező olvasmány: netinvestportal.com

Korrekt, személyes hangvételű befektetési portált ajánlok a figyelmetekbe. A legelső információimat a HYIP-okról magyar nyelven én is itt szereztem, más kérdés, hogy később az itt olvasható információ számomra már kevés volt.

A Netinvestportal.com nem elsősorban HYIP-pal foglalkozik, sőt nála ez a "futottak még" kategória. Helyette megbízhatóbb oldalakat ajánl, amelyeknek azonban az a hátrányuk, hogy a jövedelmezőségük alacsony, így sok időbe tartana egy rendszeres havi jövedelmet termelő tőkét felépíteni, erre látványos idő alatt csak HYIP alkalmas. Persze a HYIP-nél sokkal nagyobb a kockázat, mint a többi lehetőségnél, amit ő ajánl.

De ő megengedheti, hogy biztonságosabb, cserébe alacsonyabb hozamú befektetésekben gondolkodjon.

Én nem. Számomra a HYIP nem örömteli választás, hanem kényszer. De legalább lehetőség, ami egy fokkal jobb a semminél.

A netinvestportal.com azonban ad hírt a HYIP programokról is, ezért gyakran benézek rá és én is át szoktam venni onnan ötleteket, tippeket, információkat egy-egy HYIP oldallal kapcsolatban.

A blogomban a jövőben is rendszeresen fogok hivatkozni az oldalra, javaslom, hogy nézz be gyakran Te is rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése