2016. február 18., csütörtök

Egy bedőlt stabil HYIP program tanulságai: Pokeram.com

2016. február 20-án bedőlt az akkor szerintem legnagyobbnak és leghitelesebbnek látszó HYIP program, a Pokeram.com. 

A Pokeram.com nyitólapja 2016. február 18-án
Teljesen professzionálisan volt felépítve a pénzkeresetre vonatkozó sztori. Azt állították, hogy kb. 2005-től tervezett, egyre kifinomultabb, tapasztaltabb póker robotjai neves online játéktermekben dolgoznak és napi 24 órában termelik a pénzt, amelyből - befektetés révén - Te is részesülhetsz. Minden nap küldtek egy emlékeztető e-mailt is, hogy megérkezett a profitod, lépj be az oldalukra és kérd ki. Ezt senki más nem csinálta rajtuk kívül, hiszen egy HYIP programnak nem feltétlenül érdeke, hogy ő emlékeztessen arra, hogy vedd ki a pénzed, ők tehát eléggé magabiztosak voltak.

Mint utólag kiderült, ez is része volt a koncepciónak. A weboldalon egyébként nagyon kereknek tűnt az egész, sokat meséltek magukról, a szabályaikról, szinte napi híreik, sőt videós bemutatóik voltak. A Youtube csatornájukon rengeteg videót nézhettél róluk végig, a Facebook oldalukat pedig közel 140 ezren követték.
A demóhoz adtak 1000 dollárt, amivel teljes értékűen használhattad a rendszert, csak a pénzfelvétel volt letiltva.

Mi volt a baj?

Az, hogy hittem nekik, a kifelé mutatott stabilitásuknak. A napi híreknek, a videós bemutatónak, a számos közösségi oldaluknak, a sokféle be-és kifizetési csatornájuknak,  többnyelvű portáljuknak, a Skype csatornájuknak, az alacsony hozamok miatti hosszú működésnek, a képviselőknek, a bejegyzett cégnek, a kerek sztorinak, a professzionálisan felépített weblapnak és persze annak, hogy a jelmondatukban benne volt, hogy "No risk." - azaz nincs kockázat.

De átvertek. Nem csak engem, mindenkit: több mint 84 ezer befektetőt és közel 140 ezer Facebook rajongót. Továbbá a HYIP befektetők eddig is megtépázott bizalmát, még tovább tépázva.

Persze gondoltam, hogy ez nem fog örökké működni, de úgy voltam vele, hogy akár valós sztori áll mögötte, akár nem, nem most fognak tönkremenni, hiszen évek óta vezetik a legmegbízhatóbb oldalak listáját az Allhyipmonitor.com-on, úgyhogy még egy picit növelem a tőkémet. Nem sokat, még kb. 1 BTC-t akartam belerakni azért, hogy minden nap megbízhatóan jöjjön belőle a 0,02 BTC, azaz kb. 2400 forint, egy hónapban kb. 72 ezer forint. A Pokeram.com leírásának egyik oldalán a Netinvestment portálon olvastam egy hozzászólásban, hogy a hozzászóló pokerjátékos, és tudja, hogy a pókerben nincs ennyi pénz, így biztosan a befizetésekből fizetik ki a többieket a Pokeram.com-on. Igaza lett. Valószínűleg valaki túl sok pénzt akart most kiszedni tőlük, mire bedőltek.

Jelek? Nemigen voltak, de tény, hogy a bitcoinos kifizetési limitet 1 hónappal ezelőtt tízszeresre növelték, de ez még elment volna. Illetve januárban az egyik monitoroldal problémát írt ki az oldalra, de aztán visszatette fizető státuszba.

Hol hibáztam?

Ott, hogy nem tartottam magam a saját stratégiámhoz, amit itt a blogban is ismertettem. Mindössze néhány oldalban volt még csak pénzem, közülük a Pokeramban a legtöbb: 3,42502842 BTC-t (mai értéken 411 ezer forintot) fektettem be a Pokeram.com-ba az elmúlt hónapokban (ebből 0,57 BTC volt a saját pénz, a többit mind a programok termelték meg, tehát a többit haszonból fektettem be), miközben az oldal összesen 1,427236 BTC-t (bő 171 ezer forintot) fizetett nekem. Azaz bőven visszafizette a saját pénzemből befektetett 0,57 BTC-t, de hülye voltam és új programok helyett ugyanoda nyomtam vissza a hozamokat. Kár volt. Te se tedd soha, kivéve, ha már jó sok párhuzamos programban futnak a befektetéseid és nincs új stabilnak látszó program a láthatáron. De ekkor messze mérsékled egy program bedőlésének kockázatát.

Úgyhogy március 1-től sok új, stabilnak látszó programba fogok befektetni a stratégiám szerint, melyeket itt a blogon is bemutatok majd a következő blogbejegyzésekben.

Figyelem! A Pokeradv.com oldal a Pokeram.com oldal sikere nyomán jött létre, egy félkész, nem hiteles, háttércéget nem működtető honlap és messze nem olyan hiteles, mint a Pokeram.com volt, így ide sosem fogok pénzt betenni, bármeddig működik is!

A Pokeram.com bedőlése sajnos elhúzza az időt, amit az elvárt havi jövedelmem elérésére kitűztem. Eddig ez idén december és 2017. február között volt várható. A 2016-os minimálbér emelés miatt egyébként több járulékot kell befizetnem a minimálbér után, ezért már nem 187 ezer forint, hanem nettó 192 ezer forint jövedelem és emellett a tartalékalapba további kb. havi nettó 160 ezer forint megkeresése a cél minden hónapban (összesen havi nettó 352 ezer, adózás utáni jövedelem). A mai számok alapján ezt legkorábban kb. 2017. március-áprilisra érhetem el, igaz, a tervek szerint 2016. júliustól elkülönítem a befektetéseim egy részét a menyasszonyomnak, és attól kezdve havonta 50 ezer forintot már jövő tavaszig is kiveszek belőle a megélhetésemre, ami lassítja a tőke felépítését. A HYIP befektetés egyik célja ugyanis az volt, hogy a menyasszonyom felém törlesztendő adósságát is megtermeljük vele, ezáltal mentesítsem őt ennek megfizetése alól és ez a havi 50 ezer forint még a befektetés felépülésével szemben is elsőbbséget élvez az anyagi helyzetem miatt.

Jelen cikk nem tanácsadás és nem ajánl Neked semmilyen befektetést! A HYIP programokba történő bármilyen befektetés kizárólag a Te saját szabad döntésed alapján és a saját felelősségedre történhet!

FIGYELEM! Ha úgy döntesz, hogy befektetsz, akkor CSAK ANNYI PÉNZT TEGYÉL A HYIP PROGRAMOKBA, FŐLEG HITELBŐL VAGY KÖLCSÖNBŐL, AMENNYIT VÉSZ ESETÉN VISSZA IS TUDSZ FIZETNI A SAJÁT PÉNZEDBŐL, VAGY LEGALÁBBIS NEM FOG HIÁNYOZNI NEKED ABBAN A SZÉLSŐSÉGES ESETBEN SEM, HA NETÁN MINDEN, HYIP-BA FEKTETETT PÉNZED ELVESZÍTED!  ERRE MINDEN HYIP BEFEKTETÉS MÉRLEGELÉSEKOR GONDOLJ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése