2016. február 11., csütörtök

Pénzkereseti módszerek az interneten

Ha eljutottál erre a blogra, akkor talán ismered ezt: úgy kezdődik minden, hogy leülsz a számítógép, laptop, tablet vagy mobiltelefon elé és beütöd a Google-ba: internetes pénzkereset.

Aztán lejönnek a találatok. Általad tök ismeretlenek hirdetik magukról, hogy megtalálták a csodát: pillanatok alatt meggazdagodhatsz. Csak ezt kell csinálni vagy csak azt kell csinálni naponta és dől a lé.

Én a legtöbbet kipróbáltam. Vagy csalások, de legalábbis kamu lehetőségek voltak - mint például a Zeekrewards.com vagy a Whitepinsplus.com - , vagy annyira keveset hoztak, hogy egyszerűen nem érte meg a vele eltöltött munkát. Még akkor sem, ha pár száz, esetenként pár ezer forintot keresel is vele.

A Google találatok között gyakran olvasol az internetes reklámokra kattintásos munkáról, vagy a szerencsejátékokról. Nem mondom, hogy egyik sem működik, de látványos eredményt egyik sem termel. Én még soha senkitől nem olvastam, hogy ebből mondjuk havi 150 ezer nettó forintot keres. Nem is fogok.

Én összeírtam az összes havi és negyedéves, éves rendszerességű kiadásaimat, melyek mellé téve a bevételeimet havi 187 ezer forintos hiány jött ki! Vagyis ennyi pénzre lenne szükségem havonta pluszban, a jelenlegi bevételeimen túl! Ha le is adok ebből az elvárásból, akkor is több tízezer forint hiányzik a bevételeimből havonta ahhoz, hogy legalább a kötelezettségeimet ki tudjam fizetni, köztük a jelentős állományú hiteleimet. Ezért számomra a bizonytalan, alacsony bevételek világa sajnos egyáltalán nem járható út.

Hogy érzékeltessem, hogy én is bejártam az utat: elkezdtem például ún. bitcoin faucetekkel (pénzcsapokkal) játszani. Ezek olyan szerencsejátékok, ahol pénzt veszíteni nem lehet, csak nyerni, ezért teljesen kockázatmentesek. A bevételt az oldalon megjelenő reklámokból származó bevételek termelik ki, de Neked nem kötelező ehhez egyetlen reklámra sem kattintani, előbb-utóbb valamelyik reklám úgyis érdekelni fog és akkor rákattintasz majd. A nyereményed nem ettől függ, hanem attól, hogy a titokzatos számláló hol áll meg, de egy szerényebb összeget mindenképpen kapsz. Ez a szerény minimális összeg általában 50 fillérnek megfelelő dollár vagy bitcoin, néha kevesebb. A maximum pedig - szerencsés esetben - több tízezer forint is lehet. Azonban egy "gurítás" után általában egy órát várni kell, mire a gép újra enged játszani, addig csak a számláló visszapörgését látod. Ráadásul a pénz kifizetéséhez egy meghatározott értéket el is kell érni.

Ilyen faucet oldalakból - sőt ezek gyűjteményeiből is - rengeteg van az interneten, így megoszthatod őket: amíg az egyik nem enged játszani, játszol a másikon. Ha ki akarod próbálni, ezt az oldalt javaslom kezdésnek, szerintem ez a legjobb bevételt hozók egyike, ráadásul ügyfélbarátságban, felhasználói felület élményben is ez a legprofibb szerintem: https://freebitco.in/

A Freebitco.in bitcoin faucet oldal fő képernyőképe 2016. február 12-én

Én még mindig játszom vele néha, ha kedvem tartja, de hidd el, Neked sem lesz elég az a pénz, amit itt keresel. Hogy ezt érzékeltessem: én 2014. november végétől 2015. szeptemberig játszottam ezekkel rendszeresen, tehát közel egy évig. Rengeteg órát eltöltöttem velük, a munkám kárára is, sok energiát el is vittek a gépteljesítményből, hiszen a számlálók párhuzamos ablakokban futottak a leterhelt böngészőkön. Rengeteg reklám töltődött le, ami vitte a korlátos adatforgalmamat, és több ezer captchát (tehát képen olvasható torzított számot vagy szöveget) vittem be. A legtöbb pénzzel kecsegtető játékokban játszottam, és minden, amit elértem velük, az 10 hónapon keresztül mai értéken mintegy 4300 forint volt. Ennyit kerestem velük összesen. Nem elírás: négyezer-háromszázat.

Fanatikusabbak, szerencsésebbek biztos többet is tudnak keresni vele, de ez nekem kevés volt, sőt a tízszerese is kevés lett volna, és tudom, hogy Neked is az.

Nem ezért vagy itt.

Aztán próbálkoztam bináris fogadásokkal is. Ennek az a lényege, hogy fogadsz előre, hogy a számláló megállásakor az Általad megjelölt tartományban lesz-e a szám, vagy sem. Ezek pofonegyszerű játékok, de itt már pénzt lehet veszíteni is. Én okos voltam, kitaláltam, hogy mindig csak kis egységekkel megyek előre és amikor vesztek, akkor megduplázom a tétet, így rögtön visszajön a veszteség, és utána újra csak kis lépésekben megyek előre. Ha viszont netán újra vesztek, akkor azt is megint megduplázom, hiszen nincs olyan, hogy zsinórban mindig veszítsek, így előbb-utóbb visszanyerem a veszteséget és megyek tovább kis lépésekben előre. Napokig folyt a teljesen automatizált játék. Nagyon hittem benne, bonyolult számításokat, esélylatolgatásokat végeztem.

De nem jött be. Vesztettem.

Akkor meg voltam győződve arról, hogy - annak ellenére, hogy azt hirdetik, ez egy bizonyítottan igazságos játék - manipulálták a játékot, hogy veszítsek. Sajnos csak ezt követően olvastam, hogy ez a zseniálisnak hitt játékstratégiám évszázadok óta létező stratégia a fogadási játékokban, a neve Martingale módszer. Matematikai számításokkal igazolható, hogy nem nyerhetsz vele tartósan, a vége biztosan egy nagy zakó lesz. Ez nem csak "valószínű", meg nem egyszerűen "szerencse kérdése", hanem 100% biztos! Bővebb információ: https://hu.wikipedia.org/wiki/Martingale-m%C3%B3dszer

Úgyhogy azt mondom, bármilyen internetes pénzkereseti lehetőséget olvasol is, azzal bánj nagyon óvatosan! Mindig azt a kérdést tedd fel, hogy fog-e ez Rajtad érdemben segíteni, vagy pár nap, pár hét után úgyis abbahagynád a munkát, mert értelmetlen. A szerencsejátékokban ne bízz, azokból havi rendszeres bevételt lehetetlen elérni. A túlságosan csábító ajánlatok szinte biztosan csalások.

Ha nem akarsz a sokfelé hirdetett Forexbe vagy a bináris opciókba beletanulni, mert nem érzed, hogy ennyire érteni akarsz a pénzügyekhez, hanem egyszerűen csak pénzt akarsz keresni szaktudás nélkül napi néhány perces munkával, és akár azonnal is, akkor az interneten én semmilyen más lehetőséget nem látok, mint amiről ez a blog szól! Ezek pedig az ún. HYIP programok, amely egy angol mozaikszó, a High-yield investment program rövidítése. Magyarul: magas hozamú befektetési programok.

Nincs rendszeresen szerkesztett magyar tartalom kifejezetten erről a pénzkereseti lehetőségről, vagyis a HYIP-ról, ez a blog az első ilyen próbálkozás. 

Van ugyan az interneten magyar tartalom a HYIP-ról, de általában régiek és pár bejegyzés után kihaltak, vagy feladták azzal, hogy előbb-utóbb minden HYIP bedől, ezért nem is érdemes belefektetni.


Ez azonban így nem igaz. Sehol sem elemezték még ki teljes mélységében a HYIP-ok világát, nem követik a piacot és nem adnak ezzel kapcsolatos befektetési információkat. Ahogy láttam, a legtovább ebben a Netinvestportál ment el, de még ott is csak marginális ez a tartalom. 

Ez a blog viszont kifejezetten a HYIP-ról fog szólni. Pénzbefektetési programokról fogsz olvasni tehát, amelyekbe előbb pénzt kell fektetni ahhoz, hogy később bevételed legyen belőle, viszont a pénzed nagyon gyorsan fog gyarapodni.

Ugyanis nincs olyan, hogy pénz nélkül komolyabb összegű, havi rendszeres pénzt csinálsz, ezt felejtsd el! Pénzhez kell tehát előbb jutnod, ha komolyan keresni akarsz. Kockázatviselési hajlandóságod alapján:
  • be kell fektetned a meglévő megtakarításaidat, vagy
  • kölcsön kell kérned a családi, ismerősi körből, netán 
  • személyi kölcsönt kell felvenned, vagy
  • az Általad választott bármilyen más módszerrel, de előbb pénzhez kell jutnod.

Ez az egyetlen rossz hírem, hogy kell hozzá valamennyi pénz. Ezt követően már csak jó hírek jönnek.

Hogy mennyi az a "valamennyi" pénz? Azt viszont Te döntöd el. A kereseted is ezzel arányos lesz.

De egyet fontos leszögezni már az elején (és ezt rendszeresen meg is fogom ismételni): CSAK ANNYI PÉNZT TEGYÉL A HYIP PROGRAMOKBA, FŐLEG HITELBŐL VAGY KÖLCSÖNBŐL, AMENNYIT VÉSZ ESETÉN VISSZA TUDSZ FIZETNI ABBAN A SZÉLSŐSÉGES ESETBEN IS, HA NETÁN MINDEN, HYIP-BA FEKTETETT PÉNZED ELVESZÍTED! Erre MINDIG gondolj! 

Természetesen ez a blog azért született, hogy ezt a kockázatot a lehető legmaximálisabban elkerüld és én a legjobb tudásom szerint igyekszem majd segíteni az anyagi gyarapodásodat. Mivel én ugyanazt csinálom, amit itt leírok, nem pedig vizet prédikálok, miközben bort iszom, ezért mindez abszolút a saját érdekem is!

Az első, amit meg kell értened: nincs olyan (ilyen tehát NEM létezik!), hogy valami az általánosan elérhető kockázatmentes hozamokhoz képest többet ígér, és eközben mégis ugyanolyan kockázatmentes!

Mi számít ma kockázatmentes hozamnak? Például 100 ezer eurónak megfelelő forintösszegnyi betétbiztosítási határig a bankbetét. Vagy az állampapír, mely mögött a magyar állam áll helyt, így biztosan visszakapod a befektetett pénzed és a kamatot.

Na és mennyit kapsz ezekre manapság? A bankbetétek jó esetben évi 1-2 százalékot fizetnek, míg az állampapírok is legfeljebb ennél egy picivel többet.

Ez nem lesz elegendő Neked.

A HYIP programok viszont hozhatnak havi 10-15 százalékos hozamot is, sőt még ennél sokkal többet is. Bár a "sokkal több" szinte biztosan csalás, és ezen a pályán nagyon sok a csaló, akik ráadásul megtévesztésig eredetinek tűnnek. Beszélni fogok az általam kifejlesztett módszerről is, mely a kamatos kamat elvén alapul, ezzel felgyorsíthatod a gyarapodásodat. A tanácsaimmal pedig viszonylag jól ki fogod szűrni a csalókat.

Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy Te csak azokhoz tedd be a pénzed, ahol lehetőleg csak nyerhetsz vele. Azt nem mondom, hogy nem fogsz veszíteni - én is veszítettem, fogok is, ez itt természetes -, de a cél az lesz, hogy az esetleges veszteségek ellenére is folyamatosan gyarapodjál, és ennek következtében a havi bevételeid kiszámíthatóan, minden hónapban kivehesd.

Az, hogy mennyit kereshetsz, a befektetett pénztől függ. Általában 10-15 százalék körüli hozamokat érhetsz el, amit ha eleinte nem veszel ki, akkor jelentős összegre is fel tudod vinni azzal, hogy a hozamot befekteted (kamatos kamat). 

Én 2015. október elsején (az átváltások miatt) egy nem kerek összeget, 569.437 forintot fektettem be. Mindezt egy évi 24,9%-os kamatozású személyi kölcsönből tettem, melyet havi 29.293 Ft összegben törlesztenem kell 2015. októberétől kezdve 5 éven át. Ezt jelenleg még a saját pénzemből törlesztem, ugyanis a befektetéseimből még nem vettem ki semmit, de pont ezért jelenleg több mint 1 millió forintnyira duzzadt befektetésem van már a hozamok újra befektetése következtében, plusz 60 ezer forintnyi megtakarításom, ami nincs befektetve, így bármikor azonnal elérhető. A befektetési állományom ebben a hónapban, azaz 2016. februárjában kb. 165 ezer forintnyi hozamot fog termelni, amit még mindig újra befektetek.

A következő hónapban, azaz 2016. márciusában már kb. 1,2 millió forintos befektetett állományom lesz várhatóan, amely már várhatóan kb. 190 ezer forintos havi hozamot fog termelni.

(Mondjuk ebbe besegített a bitcoin időközbeni - jelen pillanatban kb. 50%-os - árfolyamnyeresége is, tehát ennyivel többet érne ma az eredetileg befektetett 569.437 forintom befektetés nélkül is, viszont a kezdeti tapasztalatlanságom miatt meg elvesztettem a befektetett 569.437 forintból a mai árfolyamon számolva 431 ezer forintot, az eredeti befektetési árfolyamon számolva pedig 303 ezer forintot. Neked ezt a veszteséghalmozást már nem kell elszenvedned, így ez a kettő szerintem gyakorlatilag kilövi egymást. Azaz ez az eredmény árfolyamnyereség nélkül is elérhető.)
Tehát 569.437 forintból 5 hónap alatt 1,2 millió forintos tőkét hoztam létre, amely a hatodik hónapban már az eredetileg befektetett 569.437 forint egyharmadát, azaz 190 ezer forintot termel majd havonta! 
De itt nem állok meg, a célom a jelen blogbejegyzés elején ismertetett havi bevétel hiányom, azaz a törvény szerinti leadózást követően nettóban megmaradó havi 187 ezer forint kitermelése minden hónapban, plusz a befektetéseim folytonosságának biztosítására további havi (adózás utáni) nettó 150 ezer forint kitermelése, tehát együttesen havi nettó, adózás utáni 330 ezer forint jövedelem biztosítása minden hónapban.

A tervem tehát 569.437 forint egyszeri befektetésével picivel több, mint egy év alatt havi nettó 330 ezer forint, adózás utáni rendszeres, tartós jövedelem biztosítása (melyből 150 ezer forintot a befektetés növelésére minden hónapban visszaforgatok).

Ennyi pénzt havonta soha életemben nem kerestem még.

A tervek szerint - a jelen viszonyok alapján - ezt az állapotot várhatóan 2017. február végére érem el, azaz pont egy év múlva. Nyomon fogod tudni követni, hogy ez sikerült-e, és ez hitelesítheti a Számodra, amiről ezek a bejegyzések szólnak.

Ez persze az én élethelyzetem. Neked valószínűleg teljesen más összegek jelentik a pénzszükségleteidet (és a befektetési lehetőségeidet), ezért ez csak egy szemléltető példa akart lenni arra nézve, hogy hová lehet eljutni a HYIP programokkal, amiről ez a blog szól. Legalábbis az általam kitalált módszerrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése