2016. február 13., szombat

HYIP - az én történetem

Hamarosan felfedem az én HYIP stratégiámat, amivel idáig eljutottam (tehát hogy jelen pillanatban a befektetett tőkémet öt hónap alatt megkétszereztem, a havi hozamom pedig a következő, hatodik hónapban már majdnem eléri a befektetésem egyharmadát).

De előtte meg kell ismerjed, hogy min mentem keresztül, hogy megértsd, miért az lett a módszerem, ami. 

Az előzményekről a korábbi bejegyzésemben arról írtam, hogy 2015. októberében befektettem 569.437 forintot személyi kölcsönből, miután semmilyen más kilátást nem láttam, hogy az életemhez szükséges mennyiségű pénzt megteremtsem.

De az az igazság, hogy pár ezer forintokkal már korábban is kísérleteztem HYIP programokkal.

A legelső találkozásom a HYIP programokkal egy hirdetés alapján 2014. december 10-én volt. A Plazamoney.pw oldal azt ígérte, hogy egy óra múlva a betett pénznek a dupláját fizeti vissza. Persze sokat nem akartam kockáztatni, mai értéken 3150 forintot adtam nekik. Miután meg sem jelent a belső egyenlegemen a pénz, írtam nekik, mire nem is válaszoltak. Az oldal pár hét múlva eltűnt.

Ugyanaznap egy másik furcsa oldalnak, a Btcup.mcdir.ru-nak is küldtem mai értéken kb. 1075 forintot. Ők azt ígérték, hogy találtak egy biztonsági rést a bitcoin rendszerén (ezt persze nem hittem el), és tízszer annyit fizetnek vissza egy nap múlva, mert a befizetésemből ők is profitot termelnek. Ez a pénzem is elveszett.

Persze Te most mosolyogsz ezen, hogy milyen naiv voltam. Tényleg az voltam, de sokat tanultam azóta és ma már minden ilyet messziről elkerülök. Tudod, miért fizettem be akkor ezeket a pénzeket?

Mert annyira reménytelen voltam, és ezek az utolsó szalmaszálnak tűntek. (Korábbi bejegyzésemben már utaltam arra, hogy amikor nincs annyi pénzed sem, hogy befizesd a számlákat és egy állandó gyomorgörcs kínoz emiatt, akkor nagyon beszűkül a világ, reménytelennek érzed magad és kilátástalannak a jövődet, ráadásul nagyon egyedül vagy. Én ott megértettem, hogy a reménytelen emberek miért bíznak néha irreális dolgokban.)

De a HYIP programok nem hagytak nyugodni. Főleg, hogy ekkoriban játszottam sokat a bitcoin faucet oldalakon, ahol ezek a releváns HYIP reklámok megjelentek. Előbb 2015. július 9-én, majd július 27-én fektettem be újra két reklámozott oldalba, a BTCFlex.com-ba (mai árfolyamon 4.200 forintot) és a Ccan.io-ba (mai árfolyamon 1.500 forintot).

Ekkor már tudtam, hogy miről szól a HYIP, így tudtam azt is, hogy be fognak dőlni, de abban reménykedtem, hogy előbb szállok ki nyereséggel, mint ahogy megszűnik. Azt, hogy fizet-e a program, az ún. HYIP monitor oldalakkal ellenőriztem le, tehát már sokkal körültekintőbb voltam, mint végső elkeseredettségemben decemberben.

Mindkét oldal szépen fizetett, de még nem kerültem pluszba egyikben sem, amikor úgy döntöttem, hogy tovább folytatom a befektetést. A jól hangzó, akkor éppen 7 napja indult Richpower.biz oldalt választottam, ahová minden eddiginél többet, mai árfolyamon 9270 forintot fizettem be. Gondoltam, annyira az elején vagyok, hogy még nyereséggel fogok tudni kiszállni. Itt egy 1 hónapos lekötést választottam 120%-os hozammal, ez a befektetés tehát a BTCFlex.com-mal és a Ccan.io-val szemben nem fizetett naponta, a napi hozam ugyanis jóval kevesebb lett volna. Már két hete ment a lekötésem. Közben persze figyeltem a HYIP monitor oldalakon, hogy fizet-e, mikor egyszer csak megdöbbenve láttam, hogy két hét után megszüntette a kifizetést. De a weboldal közben működött tovább, szedte a betéteket, az oldalára pedig pofátlanul kiírta, hogy azonnal fizet. A sikeres kampányának köszönhetően 7 ezernél is több betétest szedett össze, és valami elképesztő mennyiségű pénzt, ha a saját statisztikáinak hinni lehet. Amikor eltelt az egy hónapom, és kikértem a pénzt, az visszakerült a belső egyenlegre, tehát nem engedték kifizetni, pedig többször is kikértem, sőt még levelet is írtam nekik, hogy legalább a tőkét fizessék ki, mert nagy szükségem van rá. Nem is válaszoltak.

Ebből sokat tanultam, ez a példa (és a pénzem fájó elvesztése) a mai napig az eszemben van.

Később egyébként ugyanez a programgazda indított egy Chokobank.biz oldalt is, amit a Richpower.biz feliratkozóinak is állandóan reklámozott. Pontosabban a levelekben először csak rengeteg HYIP monitor oldalakat reklámozott, amit nem is értettem, hiszen ő épp hogy nem fizet, így ezeken lebuktatja magát. Később már reklámozta a Chokobank.biz-t is, és kiderült az eredeti szándéka: az általa küldött HYIP monitor oldalak már csöpögtek a csokoládés reklámjaitól, tehát ő már ezt építette valójában az e-mailekben is, nem törődött a Richpower.biz-zel. De nem csak az e-mailek, hanem a .biz végződés és a nagyon hasonló design is arra utalt, hogy ugyanaz a csalás ismétlődik meg.

Az emberek tolták bele a pénzeket a Chokobank.biz-be, mindenhonnan az ő reklámja szólt és tényleg nagyon feltűnő és nagyon gusztusos volt, ahogy grafikai elemként felhasználta a folyó csokoládét. Az erős kampányok hatására sokkal több pénzt toltak bele az emberek, mint a Richpower.biz-be, miközben én vigyorogva lestem a partvonalról az eseményeket. Végül az egy hónapot sem várta meg, ugyanúgy megszüntette a kifizetést kb. 25 nap után, mint a Richpower.biz-nél, hogy még az első egy hónapos lekötéseket se kelljen visszaadnia.

Eközben még tettem be pénzt kétszer is a már bizonyított BTCFlex.com programomba, s amikor az oldal végül október elején megszűnt, 154 százalékos nyereséggel szálltam ki az összesen befektetett, mai árfolyamon kb. 7.300 forintomból. A Ccan.io-ba is betoltam még mai árfolyamon kb. 6300 forintot, de az még augusztus végén megszűnt, ott az összes pénzem 40 százalékát kaptam csak vissza.

Ekkor kezdtem rendszerbe szedni a HYIP-okról szerzett ismereteimet, hogy tökéletesíthessem a befektetéseimet. Egy nagyon alapos táblázatba szedtem a legstabilabb programokat, melyeket az egyik HYIP monitor oldal folyamatosan közöl, másrészt beletettem még pár nekem tetsző HYIP programot is. Az eddigi ismereteimmel és a hozzá olvasott ismeretekkel összeszedtem azokat a szempontokat, melyek alapján a HYIP programok megbízhatóságára következtetni lehet. Ez nem jelent 100 százalékos biztonságot, inkább azt mondanám, hogy minél több elem igaz ebből, annál valószínűbb, hogy egy HYIP program nem csaló, még ha a végén be is dől majd valamikor:

  • mikor indult - minél régebbi, és még mindig fizet, annál megbízhatóbb
  • van-e egyetlen olyan monitor oldal is, amelyik problémát vagy nem fizetést jelez a program kifizetésével kapcsolatban
  • ígér-e magas kamatot bármelyik ígéretében is (ha igen, akkor biztosan hamar be fog dőlni) - magas kamatnak számított ekkor napi 5 százalék feletti hozam úgy, ha a tőkét is a részletekkel együtt fizeti ki (tehát a tőke is benne van az 5 százalékos napi kifizetésekben) vagy 4 százalék feletti hozam akkor, ha a tőkét csak az időszak végén szabadítja fel. Az 1 százalék különbség azt a reményt jelenti, hogy legalább 100 napig elmegy a program, hiszen 100x1% kifizetéssel kapod vissza a tőkét, ha azt a részletekkel együtt fizetik ki. (Ma már ennél lejjebb adom a százalékokat, erről a következő blogbejegyzésben.)
  • legalább havonta fizet-e - ez azért fontos, hogy ne kelljen sokat várni a pénzre, hiszen minél többet vársz, annál inkább bedőlhet
  • van-e korlátlan befizetés (szinte mindenhol van, de tudjuk, hogy egy jelentős összeg befizetése végképp kitermelhetetlen összegű kamatot igényel, így bedöntheti az egész programot. Számomra szimpatikus, ahol a befizetendő összeget maximalizálják.)
  • fogad-e el bankkártyát - ez több ok miatt is fontos. Egyrészt nem vall rövid távú működésre, ha bankkártyás befizetést is kiépít, hiszen ott van chargeback, azaz pénzvisszakérés az ügyfél részéről nem teljesítés esetén, másrészt ott legális kereskedőként lehet csak szerződni, tehát ha csalni akar, nem fog magának akadályt gördíteni. Bár megjegyzem, ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a bankkártyás fizetés nem magán az oldalon történik, hanem valamelyik fizetési szolgáltatón keresztül lehet először magához a fizetési szolgáltatóhoz befizetni a bankkártyával, majd csak onnan lehet továbbküldeni a pénzt az adott oldalra. Sokszor így reklámozzák a bankkártyás befizetést is, de erre az esetre a chargeback nem vonatkozik.
  • bejegyzett cég-e - sok oldal így hirdeti magát, de valójában megtanultam, hogy ez nem jelent semmiféle különleges garanciát, mindazonáltal legalább nem rejtőzködnek
  • van-e napi kifizetés - ez azért fontos, mert a program bármikor bedőlhet, így ha minden nap ki tudsz venni egy kis pénzt, azzal minimalizálod a veszteségeket ahhoz képest, mintha a bedőlésig egyáltalán nem tudnál kivenni semmit sem
  • azonnali-e a befizetés, vagy meg kell várni, amíg ráteszik a belső egyenlegedre - egy azonnali befizetés komolyabb informatikai kiépítettségre vall
  • azonnali-e a kifizetés, vagy előbb függőbe kerül és onnan fizetnek majd valamikor - ugyancsak a stabilitás jele, ha azonnal kifizetik a pénzed, amikor kéred. A programok kisebb százaléka fizet azonnal, ahol ilyen van, azt meg kell becsülni.
  • elengedik-e a tőkét idő előtt, ha kéred (a funkció neve angolul deposit release) - ez azért fontos, hogy ha meggondoltad magad, vagy félsz a bedőléstől, visszakaphatod-e idő előtt a pénzed. Általában sajnos nincs ilyen funkció, meg kell becsülni, ahol van
  • a tulajdonosok vállalják-e nevükkel, arcukkal a programot - vigyázat, ez attól még lehet csalás!
  • az SSL tanúsítvány mikor jár le? - ha a weboldal titkosított kommunikációt használ, azaz a webcíme https://-sel kezdődik, nem pedig http://-vel, az jó jel, de a tanúsítvány lejáratára oda kell figyelni. Ciki, ha már nem érvényes.
  • ugyanígy a domain, azaz a webcím lejárata is egy megbízhatósági elem. Minél tovább ki van fizetve előre, annál hitelesebb, hogy az oldal hosszú távon fennmaradhat. Ha Te egy hosszú távú rendszert terveznél, csak egy évre fizetnéd ki a domaint?
  • a weboldal hirdetett indulási ideje pontos-e - sok oldal azt hirdeti magáról, hogy ő már milyen régóta működik, hogy ezzel elaltassa a gyanúdat. Soha ne higgy nekik, a HYIP monitor oldalaknak higgy! Ha a kettő között jelentős eltérés van, az sajnos gyanús.

Ezen ismérvek mentén felhúztam egy elég jelentős adattáblát az éppen futó HYIP programokról és kialakítottam egy elképzelést, hogy hogyan kéne befektetni. Éppen ekkor kaptam ugyanis egy nehezen visszautasítható ajánlatot a Citibanktól, amely azt ígérte, hogy 1 millió forintot ad 5 évre, évi 24,9 százalékos kamatra. Mivel ekkor a hitelkártyámon már 300 ezer forintos tartozás állt, ami ugyanúgy további növekedés előtt állt, hiszen csak innen tudtam a hiányzó bevételeimet pótolni és a számlákat kifizetni, ezért gondoltam, a kölcsön egy részét a hitelkártya tartozás visszafizetésére fordítom, hogy ezáltal évi 10,5 százalékkal kevesebb kamatot fizessek a Citibanknak, egy másik részét befektetem, egy kisebb harmadik részt pedig a folyó fizetnivalóimra fordítok, hiszen azokra sem volt már más fedezetem.

600 ezer forint maradt meg befektetésre, amit a Mrcoin.eu weboldalon keresztül bitcoinra váltva a Xapo tárcámba utaltam. Ebből előbb visszapótoltam a nyári HYIP programokba és a bináris opciókba fektetett, hiányzó pénzem (a korábbi próbálkozások veszteségeit), a maradékot pedig egy nagy levegővétel után 15 HYIP programba fektettem "...akkor induljon a játék" felkiáltással. Pontosabban a 15-ből végül csak 14 program lett, mert az egyik programmal, a Nano-11.com-mal szemben bizalmatlan lettem, ugyanis hibára futott a befizetési folyamat. Írtam nekik, de nem is válaszoltak.

Éreztem a jelentős kockázatot. Ezekben a napokban egyébként az a rémálmom volt, hogy minden befektetett pénzem elveszítem, egyszer azt is álmodtam, hogy a menyasszonyom jól leszidott, amiért ebben a rossz anyagi helyzetemben ilyen kockázatos befektetést csináltam. (A valóságban megértette.) 

Ezt a befektetésemet aztán soha senki másnak nem mondtam el, sem a családomban, sem a barátaimnak, hogy ezzel megelőzzem a negatív kritikákat, melyek csökkentenék az önbizalmamat, és visszavetnének abban az erőmben, hogy valahogyan végre sikeres legyek a saját pénzügyeimben is. Csak a menyasszonyomnak mondtam el, jelenleg sem tudja senki más.

Többek közt ezért sem szeretném felfedni, hogy ki vagyok én, nehogy kiderüljön az ismerősi körömben, hogy a minimálbér csaknem tízszeresét kitevő kölcsönt kockáztatok holmi "bizonytalan" befektetésekre. Az anyagi helyzetem romlása egyébként kb. 2010 óta jelentős viták tárgya a családi körben, ezért szeretném magamnak és másoknak is bizonyítani, hogy az Orbán Viktor által tudatosan tönkretett magyar bankszektor holdudvarában élő vállalkozóként igenis talpra tudok állni, méghozzá úgy, hogy nem fogok ennyire függeni a bankoktól, mint most, ezáltal ha a bankok felmondanak egy szerződést velem (vagy nem kötnek meg velem új szerződést), akkor ne kerülhessek teljesen kilátástalan helyzetbe. Szeretnék több lábon állni végre, és jelenleg éppen ezt építem ki. Remélem, sikerül, és egy év múlva elmondhatom majd, hogy érdemes volt belefognom, ezzel ráadásul másoknak is segítettem ezen a blogon keresztül.

No de elkalandoztam. Visszatérve a HYIP programok befektetésére, végül az előző blogbejegyzésemben már említett 569.437 Ft jutott a 600.000 forintból. A portfólió, amit kialakítottam, kétharmad arányban magas kockázatú programokból állt (tehát amelyek gyorsan visszafizetik a pénzt) és a kockázatmegosztás alapján a kisebb jövedelmezőséggel kecsegtető programokba pedig egyharmad. Egy-egy programba mintegy kb. 40 ezer forintnyi bitcoint fektettem.

Az első kalkulációim alapján a Citibank 1 millió forintos kölcsönét kb. másfél hónap alatt visszafizettem volna a visszakapott pénzből. Ekkor még abban a stratégiában gondolkodtam, hogy a befektetés előbb a befektetett pénzt hozza vissza, aztán termeljen ki még egyszer annyit, hogy azt befektethessem máshová, az e felettieket (a program bedőléséig) pedig felélem. 

Eltelt pár nap, és azt vettem észre, hogy a programjaim sorra dőlnek be. Pár nap alatt 5 program bedőlt a 14-ből. Azt hittem, beleőrülök! A befektetett 569.437 forintból azonnal eltűnt 205.036 Ft, azaz több mint egyharmad!

Összezuhantam. 

Azt éreztem, hogy veszíteni fogok, ebben is, mint évek óta folyamatosan, amikor az anyagi helyzetem javításával próbálkozom. A Citibank kölcsönt így vissza kell fizetni pluszban, amit már végképp nem bírok el, hiszen az eddigieket sem bírtam.

Azonban talpon maradt még 9 programom. Ebből háromnak változatlanul magas volt a kockázata, bármikor bedőlhetett volna, de szerencsém volt, ez a 3 program a lekötés végéig még kitartott, így ezekből a kamattal együtt kivettem a pénzt a legelső alkalommal. (Később mindhárom bedőlt.)

Világos, hogy a kisebb hozamú, stabilabb programok mentettek meg. Nélkülük már nem élnék. Ezért ettől kezdve kifejezetten csak a stabil, régebb óta működő programok felé fordultam. (Mondjuk más választásom nem volt, de a kényszer mellett az értelem is ezt diktálta.) Ez egy döntő fordulat volt, és alapvetően változtatta meg a HYIP programokhoz való hozzáállásomat. Egy hét múlva ott álltam azzal szembesülve, hogy kénytelen vagyok kizárólag a havi kb. 10%-os hozamú programokban bízni. Mit jelent ez? Hogy a tőkét eleve csak kb. 10 hónap múlva kapom vissza, és ez még csak a befektetésem kb. kétharmada lesz, hiszen a többit már elvesztettem! Vagyis a Citibank kölcsön visszafizetése még évekig elhúzódik majd.

Ugye, ahogy fentebb én is említettem, úgy gondolkodtam a HYIP befektetésekről, ahogy mindenki más: előbb hozza vissza a befektetett pénzt, majd aztán beszélünk nyereségről. Azonban az alacsonyabb hozamú programok nagyon lassan térülnek meg (fél-egy év alatt), és csak utána kezdenek el nyereséget termelni, és még akkor is csak keveset, tehát a biztonságosabb programok sajnos nem látszanak túl jövedelmezőnek. Nem véletlen, hogy a befektetésem kétharmadát magas hozamú (ezáltal magas kockázatú) befektetésekbe tettem a gyors megtérülés reményében - ezek azonban bedőltek.


Ezért veszítenek hát azok, akik hozzám hasonlóan a magas kamat és a gyors megtérülés reményében csak a magas kamatozású HYIP programokba fektetnek, aztán egyszer csak azt veszik észre, hogy hatalmasat buktak és veszteséggel kiszállnak a HYIP-ok világából, azt hirdetve, hogy ezekben nem is érdemes befektetni.

Megértettem, hogy a HYIP programokban bár logikus, de mégis hibás stratégiának számít a gyors pénzkivételre alapozni, ezáltal a magas kockázatú programokba fektetni, ezek ugyanis hamar bedőlnek.

A stabil programok ellenben évekig működnek, és mielőtt bebuknának, minden évben kinő mellettük több új stabil HYIP program is, melyek átveszik a nyereségtermelést, ha időben befektetsz. Sokkal tovább érsz tehát a kevesebbet, viszont azt hosszabb ideig fizető stabil HYIP programokkal, mint a látványos kamatot ígérő, de gyorsan bedőlő programokkal!

A stabil programokkal a meggazdagodás csak lassan érhető el, így a befektetők általában kerülik ezeket.

Nekem azonban ekkor, tehát a kezdet után mindössze egyetlen héttel, a befektetéseim harmadának gyors elvesztése és az újabb reménytelenség felé sodródás közben eszembe jutott az a mentő ötlet, ami máig alapja a stratégiámnak és ami felgyorsítja ezt.

Ez pedig: A KAMATOS KAMAT!

A kamatos kamatnak általában nincs nagy jelentősége a mai kamatszintek mellett, hiszen a kamatbázis alacsony, így alacsony a kamatos kamat hatása is, tized százalékokban mutatható ki.

Kiszámoltam, hogy a megmaradt alacsony kamatozású 5 biztonságosabb HYIP programom relatíve keveset fizet ugyan, de még így is havonta visszahozza a befektetés 10-15 százalékát. Vagyis itt a kamatos kamat hatása igen jelentős: a kamatot újra befektetve mindössze 6 hónap után a tőke legalább mintegy kétszeresére nő, 12 hónap után pedig már 3-5-szörösére, és ezzel arányosan maga a kamat is gyorsan nő: a kezdetben még kb. havi 40 ezer forintos kamatjövedelem átlagosan bő 4-szeresére nő havonta egy év múlva, azaz akár havi 160 ezer forintra!

Rögtön más szemmel láttam a dolgokat. Azt érzékeltem ugyan, hogy gyorsan nem fogom tudni visszafizetni a Citibank személyi kölcsönömet, de az új ötletem reményt adott arra, hogy ez egy rövid időtávot követően mégiscsak megtörténhet!

Ettől kezdve viszont megszűnt az a szemléletem, hogy "előbb hozza vissza a befektetést, aztán majd beszélünk a nyereségről", hiszen a havi hozamokat is újra befektetem, ezáltal a tőke egyre nagyobb részét maga a HYIP program termeli meg, nem pedig én fizetem be újra és újra.

Vagyis ha egy program végül mégiscsak bebukik egy akár 2-3, vagy 5-szörös tőkével, én legfeljebb az eredeti 1-szeri tőkeösszeget bukom.

Ekkor azonban arra gondoltam, hogy jó-jó, oké, hogy nem növelem a tőkekockázatot ezzel a módszerrel, hiszen ugyanaz az egységnyi tőkém van benne végig, de mi a helyzet akkor, ha mondjuk egy-két év után mégiscsak bedől a program és sajnálni fogom a felhalmozott tőkét?

Erre válaszolva, a kamatos kamat mellett második stratégiai elemként megszületett az a megoldásom, hogy a hozamot nem ugyanoda fektetem vissza, mint amelyik megtermelte, hanem új programokba. Ezáltal már mindkettőnek, később mind a négynek, később mind a nyolcnak nagyon hamar be kellene dőlnie ahhoz, hogy minden pénzem elveszítsem. Márpedig a kis hozamú programok ennél azért stabilabbak. 

Második elem tehát, hogy a kockázatmegosztás új programok bevonásával, de a kamat teljes visszaforgatásával tovább csökkenthető.

Persze nincs végtelen számú megbízható program, a megbízható, stabil HYIP programokra valósággal vadászni kell. 

Ezért nem lehet minden hónapban új, stabil programokba befektetni. A programok stabilitása csak hosszú hónapok múlva derül ki, ezekből pedig egy adott pillanatban nincs sok. Ezért a pénzt - részben - a már futó programokba is vissza kell fektetni, vagyis ha kizárólag stabil programokba akarok fektetni, akkor sajnos nincs más megoldás.

Azonban mindig a lehető legtöbb HYIP programba kell befektetni, hogy egy-egy program bedőlésének kockázatát a lehető legjobban minimalizáld!

Igen ám, de egyik program ilyen hasznot hoz, a másik olyat. Ha pl. bedől az, amelyik a havi hozamok kb. 30 százalékát hozza egymaga, miközben mellette még egy csomó más program fut, akkor ez igen érzékenyen érint, hiszen a bevételeim egyharmada hirtelen kiesik!

Ezért a stratégiám harmadik eleme egy teljesen új elem lett, melyet soha sehol nem olvastam még, ez az én ötletem: a befektetések HYIP programok közötti kockázatmegosztását nem a programonkénti egyenlő tőkére fektetem (hogy egy program bedőlése csak egységnyi tőkémet vigye el), hanem az egyenlő hozam elérésére! Azaz mindegyiknek úgy növelem a tőkéjét, hogy a múltbeli hozamok alapján mindegyik programra ugyanannyi havi nyereség jusson!

Mit jelent ez? Azt, hogy ha egy program bedől, csak egységnyi jövedelmezőséget fog megszüntetni, nem érintheti ezáltal pl. a befektetéseim havi hozamának harmadát, ahonnan sokkal nehezebb visszakapaszkodni újra.

Ez azt is jelenti, hogy az egyes programokba fektetett tőkék aránytalanok lesznek: a kisebb hozamú programokba sokkal több tőkét kell betenni ugyanakkora hozamhoz, mint a jövedelmezőbb programokba.

De mit számít ez, ha a tőkét tulajdonképpen maguk a HYIP programok hozzák össze, én saját pénzként csak az elején, egyszer fizettem be? (Esetemben a sokszor emlegetett 569.437 forintomat?)

Nos, ez a szemlélet hozta el nekem a sikert!

A kezdeti időszakot lezárva, ezzel az új stratégiával már gyakorlatilag egyáltalán nem félek a programok bedőlésétől, sőt, minél több programban fut majd a pénzem, annál kevésbé. Az elképzeléseimben folyamatosan kb. 20 program párhuzamos befektetése lebeg a jövőben, így egy-egy program bedőlése a havonta megtermelt bevételeim kb. 5%-ának az elvesztését okozza csak, amit a kamatos kamat simán kitermel a többi programból a következő hónapban.

Negyedik stratégiai elemként, hogy még ez se zavarjon - hiszen hosszabb távon akár mind a 20 program bedőlhet - ezért minden nyereségből annyi tartalékot képzek, hogy egy év alatt újra összeálljon az a tőke, ami teljesen kitermeli nekem újra ugyanazt a hozamot! Ha pedig egy év alatt nem dől be mind a 20 program (ami valószínű, hiszen eleve stabil programokra építek), akkor a megtakarítás még tovább erősödik (tehát nem hagyom abba egy év után sem a bedőlő programokra felépített külön pénzügyi alapom építését), azaz még erősebb pénzügyi stabilitás alakul ki, amelyet a bedőlő programok gyakorlatilag már egyáltalán nem veszélyeztetnek a háttérbeli magas tőkeerő miatt.

Nos, ez az én stratégiám! És ezt soha sehol nem olvastam még, pedig egyik eleme sem a spanyol viasz feltalálása. DE EZ ÍGY EGYÜTT - IGEN!

Bárhol olvasol a HYIP programok kockázatairól a neten, mindenki fél, óvatos, aggódik a HYIP befektetései iránt.

És igen, bukik. Sokat.

Én viszont egyáltalán nem aggódom! Sőt, nagyon is erősen bízom a terveimben! A későbbi blogbejegyzésekből meglátod majd, hogy tényleg így lett-e, vagy végül reményt veszve én is beadtam a kulcsot a HYIP programok világában.

Ez a következő hónapokban, ill. következő egy évben el fog dőlni, így izgalmas idők jönnek.

Te semmit sem veszítesz, ha csak követed a blogot és a biztos siker esetén fogsz csak bele magad is ebbe a stratégiába.

Hogy a keresőkből könnyebben megtalálható legyen, a következő blogbejegyzésemben röviden összefoglalom az itt tárgyalt, általam alkalmazott HYIP stratégiát, utána pedig áttekintjük a hozzávalókat, hogy Te bármikor megtehesd az első lépéseket a HYIP programokból történő pénzkeresés felé! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése