2016. augusztus 17., szerda

Bedőlés előtt a Coince

Vytautas barátunk a Passive.fund-ról nagyon aktív, folyamatosan küldi az üzeneteket. Nem olyan fontosak ezek, hogy írjak róluk, de ma olyat küldött, ami kigyújtotta a piros lámpát nálam is, így ideírom a blogba: ha aktív befektető vagy a Coince-n, akkor készülj a bedőlésére. Ha tudod, vedd ki a pénzed a következő napokban!

Ez a csinos hölgy annak örül a képen, hogy a befektetőkön mekkorát kaszálnak még az utolsó körben (forrás: Coince.com)
A Coince új, napi 18 százalékos 10 napos lekötést indított, Vytautas barátunkban ez váltotta ki a riasztást. 

Bennem is kiváltotta volna. Ha évtizedes törzsközönséges prostikat futtat valaki egy bejáratott kocsmában (Figyelem! Ez a kettő állítólag külön-külön is mindig megy, de én most még össze is vontam a kettőt!), még akkor sem tudja kitermelni ezt a napi hasznot, ez tehát a bedőlés biztos jele, MENEKÜLJ!

Vytautas Passive.fund-ja egyébként egyre szimpatikusabb, jó kézben tartja a pénzt, úgy érzem. Biztosan be fogok fektetni hozzá.

Bocsánat a törzsközönségtől, hogy így eltűntem! Rengeteg a munkám, így a napokban nem jutott idő a blogra, de gyűjtöttem pár hírt, amivel hamarosan visszatérek. Írok majd a Skyway-ről is.

Boldog nyaralást kívánok mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Hali!

    A Coince már zárja kapuit, mert a 4 napja kikért pénzem már az ígért, és régebben tartott 48 órához képest is 48 órát késik.
    Szóval ahogy nézem ennyi volt.
    Azért ez most fájt, mert összesen a tőke 21%-a jött vissza. :(
    Sajnos későn csatlakoztam.

    VálaszTörlés