2016. július 16., szombat

Nem fizet az Ardexfunds.com ...és még pár program

Update: 2016-07-16: miközben ezt a cikket írtam, már előre annyira megijedtek a napi 20 fős látogatottságú blogom lejárató cikkétől, hogy közben kifizették minden kikért pénzem az Ardexfundsnál. :)

Bár a HYIP monitorok fizető státuszban tartják, nekem a csütörtökön kikért pénzt még nem fizette ki az Ardexfunds.com. És ilyen még nem volt. (Ugye eleinte instant kifizetés volt, aztán ezt visszafogták, most pedig a fizetési határidő húzódott ki, ha egyáltalán még fizetnek. Korábban idén nyárra jósoltam az Ardexfunds.com bedőlését, de jó lenne, ha még nem történne meg.) 

Az Allhyipmonitors.com-ot, mivel mostanában nem fizettem be, a programjaim meg rendben fizettek, nem nagyon nézegettem. Most azonban belenéztem az Ardefunds.com miatt, és mit látok?

Nem fizet - egy valakinek legalábbis - a Compound.fund. Mondjuk ettől még nem vagyok megijedve, szerintem az illető nem értette meg a lényegét annak, hogy Jo csak akkor fizet, ha pozitív eredmény volt és akkor kéred ki, vagy előtte.

Egy helyen szintén nem fizet a Pokeradv.com sem. (Mondjuk nekem nincs velük ilyen gondom még.)

A Forexparadise esetében is van egy problem most, bár nálam eddig még fizettek.

Végül a Wealth-manager.biz-nél már 4 nem fizet státusz is van a 22-ből, tehát itt már valószínűleg tényleg közeleg a vég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése