2016. március 15., kedd

Apró előjelek, melyekre figyelni kell egy HYIP programnál

A mai napon olyan történt, ami eddig még sosem: a Forexparadise.biz-nél, amely a vezető legmegbízhatóbb program az Allhyipmonitors.com-on, függőbe került egy pénzkikérés. Úgy kellett nyomoznom, mire megtaláltam a Pending withdrawal menüpontot, lévén, hogy eddig nem is használtam: minden kifizetés instant volt, egyből mellékelték a tranzakcióazonosítót is.

Ma két pénzkikérésem volt, az enyémben a nagyobb összeg azonnal jött, a pároméban viszont függőbe került a kisebb összegű kifizetés.

A Forexparadise nemrég megemelte a bitcoin kifizetési limitet talán 0,0005-ről, ha jól emlékszem, 0,001-re. Ugyan nem nagy változás, de ha egy kifizetés instant, a személyzetnek nincs vele dolga, akkor miért növelik meg a kifizetési limitet? A Pokeram.com a csődje előtt nem sokkal, kb. egy hónappal megemelte a bitcoinos kifizetési limitet, talán tízszeresére, ha jól rémlik, de még mindig alacsony összegről volt szó. De ott még elfogadtam, mert a személyzet dolgozik vele, hiszen a Pokeram-nál nem volt azonnali a kifizetés, jóvá kellett hagyni. De a Forexparadise.biz-nél azonnali.

Ugyanígy fontos jel, ha a befizetési minimumösszegeket emelik meg. Ez azt jelenti, hogy már nem jön be annyi pénz, mint amennyi kéne. A Boostholdings.com-nál jártam így, már nem is tettem be pénzt, pár nap múlva valóban csődbe mentek.

Fontos az is, ha kamatot emelnek vagy nagy kamatakciót hirdetnek, ez sosem véletlen, mindenképpen közelgő csődre utal, még ha hihetetlen is. A Maxizzy.com a csődje előtt meghirdetett egy 15 napra 600 százalékos kamatot. Ha ezt korábban tudom, oda nem fektetek be. Mondanom sem kell, hamarosan csődbe mentek.

Úgyhogy szerintem a Forexparadise.biz hamarosan csődbe megy. Meglátjuk, hogy igazam van-e, de oda minden befizetés már csak saját felelősségre! Én már nem teszek be semmit, az biztos, mert a függőbe tett készpénzfelvétel és a bitcoinos kifizetési limit felemelése együtt több mint gyanús!

Tehát összefoglalva, programbedőlést valószínűsítő gyanús jelek: 

  • kifizetési limit megemelése
  • kamatemelés, minél nagyobb, annál inkább, beleértve az akciós kamatot is!
  • befektetési minimumösszeg megemelése bármelyik sávban
  • korábban azonnali pénzkikérés függővé válása (pending státusz)
Egyébként érdekes, hogy a Pokeram-com-mal akartam kezdeni a programok ismertetését, még nem volt készen a bejegyzés, mikor a Pokeram.com csődbe ment.

Most a nagy kockázatú programok közül az általam legstabilabbnak vélt Forexparadise.biz oldalról akartam leírást készíteni, de már nem fogok, mert most meg ez látszik becsődölni.

Ne legyen igazam... ha nem lesz, és még hetek múlva is működni fog a Forexparadise.biz, akkor megcsinálom a leírást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése