2017. március 22., szerda

Érdekes kísérlet zajlik a HYIP programokkal az NJM blogon

A Net-jobs-money.com blogra visszatértek a HYIP oldalak egy Olvasó jóvoltából, aki minden szerdán osztja meg az eredményeit és javasol új befektetéseket, amíg a mintegy 15-re tervezett programból álló élő portfólió ki nem alakul.

A kezdő bejegyzés itt olvasható 2017. február 20-áról:

Nos, én kigyűjtöttem az elmúlt hetek szerdai bejegyzéseiből, hogy melyik program hogy áll, csak kíváncsi voltam rá, hogy ami nekem nem sikerült, az másnak sikerülhet-e?

Én ezeket az eredményeket számoltam össze (a programok mellett a befektetések értéke olvasható dollárban, mellette pedig az eddig ismert megtérülés):

Bit 9 limited 150 0,00%
Flexibit 668,89 65,36%
DarkCoin 500 14,70% <SCAM lett
Tree7 381,99 17,71%
Brain-Impulse 186 8,42
DeltaInvest 200 12,01
Auction House Sorta 250 0
Detron 250 0
Rising BTC 250 0
Petrolia 400 0 <SCAM lett

Mint látható, az eddig befektetett 3237 dollárból 900-at mindjárt lenyúltak a HYIP oldalak adminjai (27,80%), tehát a maradék 72,20% tőkének nem csak a hasznot kell kitermelnie, hanem ezt a 27,80 százalék tőkeveszteséget is, ami a megmaradt tőkére vetítve már 38,5 százalékos hozamot jelent, ez alatt a tőkéből veszteség marad.

A befektetési koncepció lényege, hogy gyorsan le kell csapni az új és növekedésnek indult programokra, továbbá nem szabad újra befektetni semmit, ha egy terv lejárt. Csak napi fizetésű olyan programok jöhetnek szóba, amelyeknél nem jár le a tőke (pontosabban nem jár vissza - nyilván azért, mert arra még kevesebb remény van, hogy egy HYIP admin visszaadja a tőkét). A koncepció 3 hét múlva picit változott, jelenleg már csak a napi fix összeget fizető programokra koncentrál, függetlenül attól, hogy lejár-e a tőke vagy sem, és hanyagolja azokat a programokat is, ahol a tőke feltörhető (nyilván stabilabbak azok a programok, melyeknél a befizetett pénz nem kérhető vissza).

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből, ezért minden szerdán odaszegezem a tekintetem a blogra és megírom majd a véleményem is időnként.

Ennek a publikálásával csak a Nagyérdemű információéhségének a csillapítása a célom, magam továbbra sem tervezek befektetni ezekbe a programokba és nem változott a HYIP-okhoz történő hozzáállásom sem. Azonban, ha ez az olvasó talál valamilyen bizonyíthatóan nyereséges, több hónap alatt is stabil, működőképes utat a HYIP programokhoz, akkor nem lehetetlen, hogy változtatok majd a véleményemen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése